Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах

Автор(и)

  • Вікторія Лапіна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2687

Ключові слова:

дидактичні умови, навчальний діалог, іншомовна професійно зорієнтована мовленнєва компетентність

Анотація

Лапіна В. О. Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах.

У статті розглянуто умови ефективного упровадження навчального діалогу в процес вивчення іноземних мов як засобу формування мовленнєвої компетентності студентів технічних спеціальностей, які враховують особливості окресленого процесу (іншомовний аспект, професійний контекст та специфіку обраного дидактичного засобу) та сприяють ефективній організації діалогічного навчання на засадах педагогіки співпраці.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

19-02-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 231-236. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2687

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають