Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2687Ключові слова:
дидактичні умови, навчальний діалог, іншомовна професійно зорієнтована мовленнєва компетентністьАнотація
Лапіна В. О. Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах.
У статті розглянуто умови ефективного упровадження навчального діалогу в процес вивчення іноземних мов як засобу формування мовленнєвої компетентності студентів технічних спеціальностей, які враховують особливості окресленого процесу (іншомовний аспект, професійний контекст та специфіку обраного дидактичного засобу) та сприяють ефективній організації діалогічного навчання на засадах педагогіки співпраці.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
19-02-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вікторія Лапіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактичні умови ефективної реалізації навчального діалогу під час вивчення іноземних мов у технічних вишах. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 231-236. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2687