Ретроспективний аналіз упровадження інклюзивної освіти в Німеччині

Автор(и)

  • Ганна Давиденко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2705

Ключові слова:

інклюзія, спеціальна освіта, інтеграція, інклюзивне навчання, інклюзивна освіта

Анотація

Давиденко Г. В. Ретроспективний аналіз упровадження інклюзивної освіти в Німеччині.

Статтю присвячено дослідженню питання про впровадження інклюзивної освіти у Німеччині. У статті розглянуто історичні віхи становлення інклюзивної освіти у Німеччині, окреслено законодавче підґрунтя та сучасний стан упровадження інклюзивного навчання для людей з інвалідністю.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

19-02-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Ретроспективний аналіз упровадження інклюзивної освіти в Німеччині. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 333-338. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2705

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають