Ретроспективний аналіз упровадження інклюзивної освіти в Німеччині
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2705Ключові слова:
інклюзія, спеціальна освіта, інтеграція, інклюзивне навчання, інклюзивна освітаАнотація
Давиденко Г. В. Ретроспективний аналіз упровадження інклюзивної освіти в Німеччині.
Статтю присвячено дослідженню питання про впровадження інклюзивної освіти у Німеччині. У статті розглянуто історичні віхи становлення інклюзивної освіти у Німеччині, окреслено законодавче підґрунтя та сучасний стан упровадження інклюзивного навчання для людей з інвалідністю.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
19-02-2015
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ганна Давиденко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Ретроспективний аналіз упровадження інклюзивної освіти в Німеччині. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 333-338. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2705