Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики

Автор(и)

  • Наталя Мозгальова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2959

Ключові слова:

концептуальні засади, інструментально-виконавська підготовка, вчитель музики, цілі, таксономічний підхід

Анотація

Мозгальова Н. Г. Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики.

У статті запропоновано концептуальні засади інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Теоретично обґрунтовано сутність і специфіку таксономічного підходу в галузі інструментального виконавства. Визначено мету, завдання, принципи навчання в інструментальному класі. Наголошено, що підвищення якості інструментально-виконавської підготовки можливе, якщо перетворити процес навчання гри на музичних інструментах на організаційно-методичну систему, розроблення якої необхідно здійснювати з урахуванням визначених ідей.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 75-80. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2959