Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2959Ключові слова:
концептуальні засади, інструментально-виконавська підготовка, вчитель музики, цілі, таксономічний підхідАнотація
Мозгальова Н. Г. Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики.
У статті запропоновано концептуальні засади інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. Теоретично обґрунтовано сутність і специфіку таксономічного підходу в галузі інструментального виконавства. Визначено мету, завдання, принципи навчання в інструментальному класі. Наголошено, що підвищення якості інструментально-виконавської підготовки можливе, якщо перетворити процес навчання гри на музичних інструментах на організаційно-методичну систему, розроблення якої необхідно здійснювати з урахуванням визначених ідей.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Мозгальова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.