Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу

Автор(и)

  • Лариса Сергеєва , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993

Ключові слова:

управління розвитком, критерії ефективності, інституційний розвиток, інституційне освітнє середовище, фактори впливу

Анотація

Сергеєва Л. М. Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу.

У статті представлені концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу на основі модернізації змісту управлінської діяльності керівних кадрів профтехосвіти з урахуванням регіонального аспекту, державно-громадського управління, інституційних підходів до управління його розвитком, взаємодії навчальних закладів та регіональних центрів зайнятості, механізмів диверсифікації управління ПТНЗ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 230-237. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993