Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993Ключові слова:
управління розвитком, критерії ефективності, інституційний розвиток, інституційне освітнє середовище, фактори впливуАнотація
Сергеєва Л. М. Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу.
У статті представлені концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу на основі модернізації змісту управлінської діяльності керівних кадрів профтехосвіти з урахуванням регіонального аспекту, державно-громадського управління, інституційних підходів до управління його розвитком, взаємодії навчальних закладів та регіональних центрів зайнятості, механізмів диверсифікації управління ПТНЗ.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лариса Сергеєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 230-237. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993