Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3108Ключові слова:
компетентність, компетенція, освітній процес, засоби навчання математики, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)Анотація
Кислова М. А. Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті.
У статті розглянуто проблеми, які виникають у процесі навчання вищої математики студентів інженерних факультетів, розкрито зміст поняття математичної компетентності, досліджено три основні напрямки вдосконалення освітнього процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Марія Алімівна Кислова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 38-41. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3108