Use of e-books of initial school on the lessons of natural history

Authors

  • Людмила Петрівна Лисогор Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189

Keywords:

e-book, individualization, a competence-based approach

Abstract

Lysogor L. P. Use of e-books of initial school on the lessons of natural history.

The article analyzes the definition of the concept «electronic text-book». The paper considers methodological, didactic aspects of the use of electronic textbooks in the learning process of elementary school. The author substantiates benefits of electronic device over the traditional printed textbook.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Людмила Петрівна Лисогор, Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    Assistant

Published

16-05-2013

Issue

Section

Obsolete8

How to Cite

Use of e-books of initial school on the lessons of natural history. (2013). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 38, 137-140. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3189