New conceptual approaches to students' independent work organization

Authors

  • Олександр Андрійович Коновал Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Тетяна Іванівна Туркот Kherson Academy of Continuing Education , Херсонская академия непрерывного образования , КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211

Keywords:

students’ independent work, systemic, axiological, synergetic approaches

Abstract

Konoval O. A., Turkot T. I. New conceptual approaches to students' independent work organization.

The article is devoted to the analysis of the content of the theoretical and methodological (systemic, axiological, synergetic) approaches to the organization of students’ independent work. The necessity of their realization in the modern educational and informational environment of higher educational establishment  has been substantiated.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Олександр Андрійович Коновал, Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    Doctor of Pedagogical Sciences, Professor

  • Тетяна Іванівна Туркот, Kherson Academy of Continuing Education, Херсонская академия непрерывного образования, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

    Ph.D. (Educational Sciences)

Published

16-05-2013

Issue

Section

Current issues of education

How to Cite

New conceptual approaches to students’ independent work organization. (2013). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 38, 213-218. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211

Most read articles by the same author(s)