New conceptual approaches to students' independent work organization
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211Keywords:
students’ independent work, systemic, axiological, synergetic approachesAbstract
Konoval O. A., Turkot T. I. New conceptual approaches to students' independent work organization.
The article is devoted to the analysis of the content of the theoretical and methodological (systemic, axiological, synergetic) approaches to the organization of students’ independent work. The necessity of their realization in the modern educational and informational environment of higher educational establishment has been substantiated.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 129
/ PDF downloads: 102
References
1. Закон України про вищу освіту // Вища школа. – 2002. – No6. – C. 74–120.
2. Велипченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в наукових дослідженнях / Л. К. Велипченко // Педагогіка і психологія. – 2009. – No2 (63). – С. 72–79.
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
4. Губа Н. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н.В. Губа // Педагогіка і психологія. – 2008. – No2 (59). – С. 100–110.
5 Гуревич Р. С. Готовність до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у педагогічній діяльності як основа компетентності учителя / Р.С. Гуревич // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – 2006. – No16. – Вінницький державний педагогічний університет ім. Коцюбинського. – С. 222–225.
6. Ібатова А. З. Системный подход к исследованию проблемы формирования готовности студентов к профессионально-ориентированному обучению на иностранном языке; Материалы научно-практической конференции [теоретические и методологические проблемы современной педагогической науки]. (1 июня 2009 г.) / А.З. Ибатова. – Караганда : Центр гуманитарных исследований, 2009. – с.20–23.
7. Кільова Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – No1 (20) – С.20–23.
8. Ключові компетентності для навчання протягом життя — Європейська довідкова рамка / Затверджена рекомендацією Європейського парламенту та Європейської ради про ключові компетентності для навчання протягом життя (2006/962/ЄС) // Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручник — К.: Грамота, 2012. – 504 с. – с.461–470.
9. Князева Е.Н. Синергетика как мировоззрение. Диалог с И. Пригожиным / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // Вопр. философии. – 1992. – No12. – С.3–20.
10. Коновал О. А., Туркот Т. І. Комп’ютерні засоби підтримки самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики / О.А. Коновал,
2. Велипченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в наукових дослідженнях / Л. К. Велипченко // Педагогіка і психологія. – 2009. – No2 (63). – С. 72–79.
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
4. Губа Н. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н.В. Губа // Педагогіка і психологія. – 2008. – No2 (59). – С. 100–110.
5 Гуревич Р. С. Готовність до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у педагогічній діяльності як основа компетентності учителя / Р.С. Гуревич // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – 2006. – No16. – Вінницький державний педагогічний університет ім. Коцюбинського. – С. 222–225.
6. Ібатова А. З. Системный подход к исследованию проблемы формирования готовности студентов к профессионально-ориентированному обучению на иностранном языке; Материалы научно-практической конференции [теоретические и методологические проблемы современной педагогической науки]. (1 июня 2009 г.) / А.З. Ибатова. – Караганда : Центр гуманитарных исследований, 2009. – с.20–23.
7. Кільова Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – No1 (20) – С.20–23.
8. Ключові компетентності для навчання протягом життя — Європейська довідкова рамка / Затверджена рекомендацією Європейського парламенту та Європейської ради про ключові компетентності для навчання протягом життя (2006/962/ЄС) // Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручник — К.: Грамота, 2012. – 504 с. – с.461–470.
9. Князева Е.Н. Синергетика как мировоззрение. Диалог с И. Пригожиным / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // Вопр. философии. – 1992. – No12. – С.3–20.
10. Коновал О. А., Туркот Т. І. Комп’ютерні засоби підтримки самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики / О.А. Коновал,
Downloads
Published
16-05-2013
How to Cite
Коновал, О. А., & Туркот, Т. І. (2013). New conceptual approaches to students’ independent work organization. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 38, 213–218. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211
Issue
Section
Current issues of education
License
Copyright (c) 2013 Олександр Андрійович Коновал, Тетяна Іванівна Туркот
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.