Competence approach in vocational training for future teachers of technology
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3426Keywords:
professional competence, active teaching methods, technology, teacher technology educationAbstract
Sevastianova O. Competence approach in vocational training for future teachers of technology.
The article outlines the views of the problem of professional competence of the teacher, the structure of the professional competence of teachers of modern technology. The approaches to the definition of «professional competence». Attention is drawn to the essence of innovative technologies like aspect of the preparation of future teachers of technology education.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 81
/ PDF downloads: 104
References
1. Божович Е. Д. Учителю о языковой компетенции школьника: психолого-педагогические аспекты языкового образования / Е. Д. Божович. – М. : Изд-во Московского психолого-социального ин-та; – Воронеж: Изд-во НПО «МОДЭК», 2002. – 288 с.
2. Грітченко А. Г. Компетентність як інтеграційна характеристика вчителя трудового навчання / А. Г. Грітченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. пр.]. – Випуск 26 / Редкол.: І. А. Зазюн та ін. – Київ – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010. – С. 218–223.
3. Дружилов С. А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход / С. А. Дружилов // Сибирь. Философия. Образование: [научно-публицистический альманах]. – Новокузнецк, 2005. – Вып. 8. – С. 26–44.
4. Зазюн І. Три кити нової філософії освіти: гуманізація, індивідуалізація, інтеграція // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2000. – No1. – С. 74–79.
5. Зимняя И. А. Общая культура и социально-профессиональная компетентность человека / И. А. Зимняя // Интернет-журнал «Эйдос». – 2006. – 4 мая. – Режим доступа к журналу: http://www.eidos.ru/journal/2006/0504.htm.
6. Карпова Л. Г. Сутність професійної компетенції вчителя // Проблеми підготовки студентської молоді до навчально-пізнавальної діяльності : [зб. наук. пр.] // Проблеми сучасного мистецтва і культури. – К.: Науковий світ, 2002. – С. 75–79.
7. Кузьмина Н. В. Акмеологическая теория повышения качества подготовки специалистов образования / Н. В. Кузьмина. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – 144 с.
8. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1996. – С. 34–35.
9. Общая и профессиональная педагогика : [учеб. пособ. для студ., обучающихся по специальности «Профессиональное обучение»] : в 2-х книгах / под ред. В. Д. Симоненко, М. В. Ретивых. – Брянск: Изд-во Брянск. гос. университета, 2003. – Кн. 1. – 174 с.
10. Овод Ю. Професійна компетентність соціального педагога в контексті використання засобів дистанційного навчання / Юлія Овод // Вісник Львівського університету. Серія: Педагогіка. – 2009. – Ч.2. – С. 101–110.
11. Ткачук І. С. Інноваційні педагогічні технології як аспект підготовки майбутніх учителів технологічної освіти до формування в учнів технологічної культури / І. М. Ткачук // Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. – Тернопіль, 2011. – No 3. – С. 278–286.
12. Хуторской А.В. Ключевые компетенцыи и образовательные стандарты [Електронний ресурс] / А. В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос». – 2002. – 23 апреля. – Режим доступа к журналу: http://www.eidos.ru/news/compet.html.
2. Грітченко А. Г. Компетентність як інтеграційна характеристика вчителя трудового навчання / А. Г. Грітченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. пр.]. – Випуск 26 / Редкол.: І. А. Зазюн та ін. – Київ – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010. – С. 218–223.
3. Дружилов С. А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход / С. А. Дружилов // Сибирь. Философия. Образование: [научно-публицистический альманах]. – Новокузнецк, 2005. – Вып. 8. – С. 26–44.
4. Зазюн І. Три кити нової філософії освіти: гуманізація, індивідуалізація, інтеграція // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2000. – No1. – С. 74–79.
5. Зимняя И. А. Общая культура и социально-профессиональная компетентность человека / И. А. Зимняя // Интернет-журнал «Эйдос». – 2006. – 4 мая. – Режим доступа к журналу: http://www.eidos.ru/journal/2006/0504.htm.
6. Карпова Л. Г. Сутність професійної компетенції вчителя // Проблеми підготовки студентської молоді до навчально-пізнавальної діяльності : [зб. наук. пр.] // Проблеми сучасного мистецтва і культури. – К.: Науковий світ, 2002. – С. 75–79.
7. Кузьмина Н. В. Акмеологическая теория повышения качества подготовки специалистов образования / Н. В. Кузьмина. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – 144 с.
8. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1996. – С. 34–35.
9. Общая и профессиональная педагогика : [учеб. пособ. для студ., обучающихся по специальности «Профессиональное обучение»] : в 2-х книгах / под ред. В. Д. Симоненко, М. В. Ретивых. – Брянск: Изд-во Брянск. гос. университета, 2003. – Кн. 1. – 174 с.
10. Овод Ю. Професійна компетентність соціального педагога в контексті використання засобів дистанційного навчання / Юлія Овод // Вісник Львівського університету. Серія: Педагогіка. – 2009. – Ч.2. – С. 101–110.
11. Ткачук І. С. Інноваційні педагогічні технології як аспект підготовки майбутніх учителів технологічної освіти до формування в учнів технологічної культури / І. М. Ткачук // Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. – Тернопіль, 2011. – No 3. – С. 278–286.
12. Хуторской А.В. Ключевые компетенцыи и образовательные стандарты [Електронний ресурс] / А. В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос». – 2002. – 23 апреля. – Режим доступа к журналу: http://www.eidos.ru/news/compet.html.
Downloads
Published
13-09-2012
How to Cite
Севастьянова, О. С. (2012). Competence approach in vocational training for future teachers of technology. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 36, 280–284. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3426
Issue
Section
Obsolete4
License
Copyright (c) 2012 О. С. Севастьянова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.