Kompetentnosny approach to the study of the Ukrainian language
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3430Keywords:
competence approach, communicative competenceAbstract
Lukyanik L. Kompetentnosny approach to the study of the Ukrainian language.
The article is dedicated to the clarification of ways of management that influence the education of future teachers as for forming pupils’ communicative competence in the circumstances of using the competence approach.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 113
References
1. Богуш А. М. Мовленнєва готовність старших дошкільників до навчання у школі / А. М. Богуш, Н. Є. Шиліна. – Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. – 335 с.
2. Державний стандарт початкової загальної освіти // Інформ. зб. Мін-ва освіти і науки України. – 2006. – No 2–3. – С. 3–50.
3. Концепція навчання державної мови в Україні / О. Біляєв, Л. Скуратівський, Л. Симоненкова, Г. Шелехова // Дивослово. – 1996. – No 1. – С. 16–22.
2. Державний стандарт початкової загальної освіти // Інформ. зб. Мін-ва освіти і науки України. – 2006. – No 2–3. – С. 3–50.
3. Концепція навчання державної мови в Україні / О. Біляєв, Л. Скуратівський, Л. Симоненкова, Г. Шелехова // Дивослово. – 1996. – No 1. – С. 16–22.
Downloads
Published
13-09-2012
How to Cite
Лук’яник, Л. В. (2012). Kompetentnosny approach to the study of the Ukrainian language. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 36, 301–305. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3430
Issue
Section
Obsolete4
License
Copyright (c) 2012 Л. В. Лук’яник
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.