Independent work in the educational process of higher engineering and teacher training institutions: current status and perspectives
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3487Keywords:
independent work, self-reliance, teacher-engineer, teaching conditions, teaching prerequisitesAbstract
Finohyeyeva T. E. Independent work in the educational process of higher engineering and teacher training institutions: current status and perspectives.
In this article оn the basis of studies of modern pedagogical work carried out an analysis of the system of independent work of future teacher- engineers, its teaching conditions and prerequisites. The author offers ways to improve students’ independent work of engineering and teacher training institutions.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 77
/ PDF downloads: 76
References
1. Біда О. А. Сучасні тенденції в організації самостійної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. А. Біда, О. П. Савченко // е-журнал «Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку», 2010. – No2: – Режим доступу до статті: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_eagazine_pedagogical_science_vypuski_n2_2010_st_14/
2. Горбатюк Л. В. Особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей із застосуванням комп’ютерних технологій / Л. В. Горбатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2004. – Вип. 8. – С. 102–105.
3. Зонина Н. А. Формирование профессионально-педагогических умений студентов инженерно-педагогических специальностей в процессе педагогической практики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Н. А. Зонина. – М., 2000. – 21 с.
4. Кисляков В. В. Дидактические условия профессионально-педагогической направленности учебно-воспитательного процесса в педвузе (На материале спецдисциплин инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / В. В. Кисляков. – Волгоград, 2003. – 24 с.
5. Коваленко О. Е. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, О.О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2005. – Вип. 10. – С. 7–20.
6. Король В. М. Управління самостійною та індивідуальною роботою студентів протягом навчання у ВНЗ / В. М. Король // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 120. – С. 98–105.
7. Малихін О. В. Форми організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін. – Режим доступу до статті: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-agazine_pedagogical_science_vypuski_n2_2010_st_14/.
8. Мельник І. М. Самостійна робота у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / І. М. Мельник, І. В. Мельник // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 126. – С. 103–108.
9. Назарова Л. И. Проектирование содержания и методики обучения студентов инженерно-педагогических специальностей основам педагогической инноватики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. И. Назарова. – М., 2000. – 24 с.
10. Плиев Г. А. Дидактические условия реализации принципа гуманитаризации учебно-воспитательного процесса в педагогическом вузе : (на материале инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Г. А. Плиев. – Волгоград, 2003. – 22 с.
11. Погрібна О. О. Педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи студентів у ході вивчення курсу «Теорія масової комунікації» / О. О. Погрібна // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2010. – No 176. – С. 122–127.
12. Якубовська О. М. Самостійна робота у контексті особисто-орієнтованого навчання / О. М. Якубовська // Організація самостійної роботи слухачів в умовах інформаційного суспільства : матеріали науково-методичної конференції 14 грудня 2001 р. – Одеса: ОРІДУ УАДУ, 2002. – С. 211–212.
2. Горбатюк Л. В. Особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей із застосуванням комп’ютерних технологій / Л. В. Горбатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2004. – Вип. 8. – С. 102–105.
3. Зонина Н. А. Формирование профессионально-педагогических умений студентов инженерно-педагогических специальностей в процессе педагогической практики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Н. А. Зонина. – М., 2000. – 21 с.
4. Кисляков В. В. Дидактические условия профессионально-педагогической направленности учебно-воспитательного процесса в педвузе (На материале спецдисциплин инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / В. В. Кисляков. – Волгоград, 2003. – 24 с.
5. Коваленко О. Е. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, О.О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2005. – Вип. 10. – С. 7–20.
6. Король В. М. Управління самостійною та індивідуальною роботою студентів протягом навчання у ВНЗ / В. М. Король // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 120. – С. 98–105.
7. Малихін О. В. Форми організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Малихін. – Режим доступу до статті: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-agazine_pedagogical_science_vypuski_n2_2010_st_14/.
8. Мельник І. М. Самостійна робота у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / І. М. Мельник, І. В. Мельник // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2008. – No 126. – С. 103–108.
9. Назарова Л. И. Проектирование содержания и методики обучения студентов инженерно-педагогических специальностей основам педагогической инноватики : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. И. Назарова. – М., 2000. – 24 с.
10. Плиев Г. А. Дидактические условия реализации принципа гуманитаризации учебно-воспитательного процесса в педагогическом вузе : (на материале инженерно-педагогической подготовки) : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Г. А. Плиев. – Волгоград, 2003. – 22 с.
11. Погрібна О. О. Педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи студентів у ході вивчення курсу «Теорія масової комунікації» / О. О. Погрібна // Вісн. Черкаського університету: Пед. науки. – Черкаси, 2010. – No 176. – С. 122–127.
12. Якубовська О. М. Самостійна робота у контексті особисто-орієнтованого навчання / О. М. Якубовська // Організація самостійної роботи слухачів в умовах інформаційного суспільства : матеріали науково-методичної конференції 14 грудня 2001 р. – Одеса: ОРІДУ УАДУ, 2002. – С. 211–212.
Downloads
Published
13-09-2012
How to Cite
Фіногєєва, Т. Є. (2012). Independent work in the educational process of higher engineering and teacher training institutions: current status and perspectives. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 36, 590–596. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3487
Issue
Section
Obsolete5
License
Copyright (c) 2012 Т. Є. Фіногєєва
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.