The content of the concepts of "competence" and "competence" in the writings of modern educators
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3632Keywords:
competency, competenceAbstract
Bas S. V. The content of the concepts of "competence" and "competence" in the writings of modern educators.
The analysis of the literature connected with the definitions of «competency» and «competence» their type and structure is proposed in this article.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 99
/ PDF downloads: 172
References
1. Кудрявцев Л. Д. Современная математика и ее преподавание / Л. Д. Кудрявцев. – М. : Наука, 1985. – 170 с.
2. Гнеденко Б. В. О специальных курсах и семинарах естественно-научного и прикладного характера / Б. В. Гнеденко // Сборник научно-методических статей по математике. – Вып. 15: [науч.-метод. пособие] / под ред. В. А. Ильина. – М. : Высшая школа, 1988. – С. 4–9.
3. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття). – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
4. Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К. : «К.І.С.», 2003. – С. 13–41.
5. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти / Постанова кабінету міністрів № 1392 від 23 листопада 2011р. // Математика в школах України, 2012. – No 6(342). – С. 2–9.
6. Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты [Электронный ресурс] / А. В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос» – 2002. – 23 апреля. – Режим доступа: http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm.
7. Пометун О. І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 64–70.
8. Дахин А. Н. Компетенция и компетентность : сколько их у российского школьника / Дахин А. Н. // Народное образование. – 2004. – №4. – С. 136 – 144.
9. Бібик Н. М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування / Н. М. Бібик// Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 45 – 50.
10. Бондар С. П. Термінологічний аналіз понять «компетенція» і «компетентність» у педагогіці : сутність та структура / Світлана Бондар // Освіта і управління. – 2007. – Т. 10. – № 2. – С. 93–99.
11. Головань М. С. Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду / М. Головань // Вища освіта України. – 2008. – No3. – С. 23 – 30.
12. Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій: дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання інформатики» / Раков Сергій Анатолійович. – Харків, 2005. – 526 с.
13. Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах: дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання інформатики» / Триус Юрій Васильович. – Черкаси, 2005. – 649 с.
14. Татур Ю. Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста / Ю. Г. Татур // Высшее образование сегодня. – 2004. – №3. – С. 20 – 26.
15. Луговий В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу в вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2 (63). – С. 13 – 25.
16. Конкевич С. В. Реализация компетентностного подхода в образователь-ном пространстве Центрального района Санкт-Петербурга. [Электронный ресурс] / С. В. Конкевич, И. В. Лысакова // Учитель российской школы – ключевая фигура модернизации образования. – Режим доступа: http://www.modern-obraz08.narod.ru/ Works/Konkevich.html.
17. Рыжаков М. В. Государственный образовательный стандарт основного общего образования (теория и практика) / М. В. Рыжаков. – М. : Педагогическое общество России, 1999. – 544 с.
18. Словарь иностранных слов / зав. ред. В. В. Пчелкина. – М. : Рус. яз., 1988. – 624 с.
19. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К., Ірпінь : Перун, 2004. – 1440 с.
20. Шапар В. Б. Сучасний тлумачний психологічний словник / В. Б. Шапар – Х. : Прапор, 2007. – 640 с.
21. Економічна енциклопедія : у 3 томах. Т. 1 / редкол. : С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К. : Академія, 2000. – 864 с.
22. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С», 2004. – 112 с.
23. Sussman G. J. Scheme : An Interpreter for Extended Lambda Calculus / Gerald Jay Sussman, Guy L. Steele, Jr. // MIT Artificial Intelligence Memo 349. – December 1975. – Cambridge : MIT, 1975.
24. Зверев И. Д. Межпредметные связи в современной школе [Текст] / И. Д. Зверев, В. Н. Максимова. – М. : Педагогика, 1981. – 160 с.
2. Гнеденко Б. В. О специальных курсах и семинарах естественно-научного и прикладного характера / Б. В. Гнеденко // Сборник научно-методических статей по математике. – Вып. 15: [науч.-метод. пособие] / под ред. В. А. Ильина. – М. : Высшая школа, 1988. – С. 4–9.
3. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття). – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
4. Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К. : «К.І.С.», 2003. – С. 13–41.
5. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти / Постанова кабінету міністрів № 1392 від 23 листопада 2011р. // Математика в школах України, 2012. – No 6(342). – С. 2–9.
6. Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты [Электронный ресурс] / А. В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос» – 2002. – 23 апреля. – Режим доступа: http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm.
7. Пометун О. І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 64–70.
8. Дахин А. Н. Компетенция и компетентность : сколько их у российского школьника / Дахин А. Н. // Народное образование. – 2004. – №4. – С. 136 – 144.
9. Бібик Н. М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування / Н. М. Бібик// Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики. – К. : «К.І.С.», 2004. – С. 45 – 50.
10. Бондар С. П. Термінологічний аналіз понять «компетенція» і «компетентність» у педагогіці : сутність та структура / Світлана Бондар // Освіта і управління. – 2007. – Т. 10. – № 2. – С. 93–99.
11. Головань М. С. Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду / М. Головань // Вища освіта України. – 2008. – No3. – С. 23 – 30.
12. Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій: дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання інформатики» / Раков Сергій Анатолійович. – Харків, 2005. – 526 с.
13. Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах: дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання інформатики» / Триус Юрій Васильович. – Черкаси, 2005. – 649 с.
14. Татур Ю. Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста / Ю. Г. Татур // Высшее образование сегодня. – 2004. – №3. – С. 20 – 26.
15. Луговий В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу в вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2 (63). – С. 13 – 25.
16. Конкевич С. В. Реализация компетентностного подхода в образователь-ном пространстве Центрального района Санкт-Петербурга. [Электронный ресурс] / С. В. Конкевич, И. В. Лысакова // Учитель российской школы – ключевая фигура модернизации образования. – Режим доступа: http://www.modern-obraz08.narod.ru/ Works/Konkevich.html.
17. Рыжаков М. В. Государственный образовательный стандарт основного общего образования (теория и практика) / М. В. Рыжаков. – М. : Педагогическое общество России, 1999. – 544 с.
18. Словарь иностранных слов / зав. ред. В. В. Пчелкина. – М. : Рус. яз., 1988. – 624 с.
19. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К., Ірпінь : Перун, 2004. – 1440 с.
20. Шапар В. Б. Сучасний тлумачний психологічний словник / В. Б. Шапар – Х. : Прапор, 2007. – 640 с.
21. Економічна енциклопедія : у 3 томах. Т. 1 / редкол. : С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К. : Академія, 2000. – 864 с.
22. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С», 2004. – 112 с.
23. Sussman G. J. Scheme : An Interpreter for Extended Lambda Calculus / Gerald Jay Sussman, Guy L. Steele, Jr. // MIT Artificial Intelligence Memo 349. – December 1975. – Cambridge : MIT, 1975.
24. Зверев И. Д. Межпредметные связи в современной школе [Текст] / И. Д. Зверев, В. Н. Максимова. – М. : Педагогика, 1981. – 160 с.
Downloads
Published
13-01-2012
How to Cite
Бас, С. В. (2012). The content of the concepts of "competence" and "competence" in the writings of modern educators. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 34, 416–424. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3632
Issue
Section
Obsolete6
License
Copyright (c) 2012 С. В. Бас
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.