Аnalysis of the use of LCMS Moodle in the educational process of KrSPU

Основний зміст статті

Iryna S. Mintii
https://orcid.org/0000-0003-3586-4311
Olga V. Bondarenko
https://orcid.org/0000-0003-2356-2674
Svitlana V. Shokaliuk
https://orcid.org/0000-0003-3774-1729
Kateryna V. Polhun
https://orcid.org/0000-0001-5914-0153
Mykhailo M. Mintii
https://orcid.org/0000-0002-0488-5569

Анотація

У статті проаналізовано досвід використання системи управління навчанням (learning management system – LCMS) Moodle в освітньому процесі КДПУ за результатами опитування, що проводилося на початку березня 2020 р. та організаційно-методичної підтримки семестрового дистанційного навчання і літньої заліково-екзаменаційної сесії 2019-2020 навчального року. З’ясовано, що частіше методичної допомоги потребують викладачі віком до 30 (зокрема, з досвідом роботи у ЗВО до 3 років) або старше 60 років. Передовсім у розроблених курсах подано цифрові освітні ресурси (ЦОР) у текстовому форматі, відео та аудіо використовуються недостатньо. Здебільшого можливостями LCMS Moodle послуговуються під час іспитів, заліків та самостійної роботи студентів, а на лекціях, лабораторних і практичних заняттях використання слід інтенсифікувати. Узагальнені результати опитування зумовили необхідність підвищення рівня ІКТ-компетентності викладачів і студентів, популяризації серед них потенційних можливостей LCMS Moodle. Задля розв’язання означених завдань передбачено низку заходів: створено групи інформаційно-технічної та організаційно-методичної підтримки з числа науково-педагогічних працівників, які мали значний досвід роботи в LCMS Moodle; заплановано проведення довготривалих курсів, періодичних семінарів, консультацій, на яких розглядатимуться як загальні питання організації освітнього процесу в LCMS Moodle, так і особливості відповідно до специфіки спеціальностей, внутрішню та зовнішню експертну оцінку якості електронних навчальних курсів (ЕНК) (структурного та змістового наповнення); розроблено методичні матеріали, рекомендації, навчальні відеоматеріали.

Деталі статті

Як цитувати
Mintii, I., Bondarenko, O., Shokaliuk, S., Polhun, K., & Mintii, M. (2020). Аnalysis of the use of LCMS Moodle in the educational process of KrSPU. Освітній вимір, 55, 368-383. https://doi.org/10.31812/educdim.v55i0.4366
Розділ
Methodology of Learning, Education and Training

Посилання

1. 1. Alexander, B., Ashford-Rowe, K., Barajas-Murphy, N., Dobbin, G., Knott, J., McCormack, M., Pomerantz, J., Seilhamer, R., Weber, N.: EDUCAUSE Horizon Report 2019. Higher Education Edition. Louisville (2019)
2. Gaebel, M., Kupriyanova, V., Morais, R., Colucci, E.: E-Learning in European Higher Education Institutions: results of a mapping survey conducted in October-December 2013. EUA Publications, Brussels (2014)
3. Kukharenko, V.M. (ed.): Teoriia ta praktyka zmishanoho navchannia (Blended learning theory and practice). Miskdruk, Kharkiv (2016)
4. Mintii, I.S., Shokaliuk, S.V., Vakaliuk, T.A., Mintii, M.M., Soloviev, V.N.: Import test questions into Moodle LMS. In: Kiv, A.E., Soloviev, V.N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 529–540. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper36.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019
5. Rashevska, N.V., Semerikov, S.O., Slovak, K.I, Striuk, A.M.: Model kombinovanoho navchannia u vyshchii shkoli Ukrainy (The model of blended learning in the high school of Ukraine). In: Sbornik nauchnykh trudov (Collection of scientific papers), pp. 54–59. Miskdruk, Kharkiv (2011)
6. Polhun K, Kramarenko T, Maloivan M and Tomilina A 2021 Shift from blended learning to distance one during the lockdown period using Moodle: test control of students' academic achievement and analysis of its results Journal of Physics: Conference Series In press
7. Modlo, Ye.O., Semerikov, S.O., Shajda, R.P., Tolmachev, S.T., Markova, O.M., Nechypurenko, P.P., Selivanova, T.V.: Methods of using mobile Internet devices in the formation of the general professional component of bachelor in electromechanics competency in modeling of technical objects. In: Kiv, A.E., Shyshkina, M.P. (eds.) Proceedings of the 7th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2019), Kryvyi Rih, Ukraine, December 20, 2019. CEUR Workshop Proceedings 2643, 500–534. http://ceur-ws.org/Vol-2643/paper30.pdf (2020). Accessed 20 Jul 2020
8. Nechypurenko, P.P., Semerikov, S.O.: VlabEmbed – the New Plugin Moodle for the Chemistry Education. In: Ermolayev, V., Bassiliades, N., Fill, H.-G., Yakovyna, V., Mayr, H.C., Kharchenko, V., Peschanenko, V., Shyshkina, M., Nikitchenko, M., Spivakovsky, A. (eds.) 13th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2017), Kyiv, Ukraine, 15-18 May 2017. CEUR Workshop Proceedings 1844, 319–326. http://ceur-ws.org/Vol-1844/10000319.pdf (2017). Accessed 21 Mar 2019
9. Marienko, M., Nosenko, Y., Sukhikh, A., Tataurov, V., Shyshkina, M.: Personalization of learning through adaptive technologies in the context of sustainable development of teachers’ education. In: Semerikov, S., Chukharev, S., Sakhno, S., Striuk, A., Osadchyi, V., Solovieva, V., Vakaliuk, T., Nechypurenko, P., Bondarenko, O., Danylchuk, H. (eds.) The International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters (ICSF 2020). Kryvyi Rih, Ukraine, May 20-22, 2020. E3S Web of Conferences 166, 10015 (2020). doi:10.1051/e3sconf/202016610015
10. Semerikov, S.O., Striuk, A.M.: Kombinovane navchannia: problemy i perspektyvy zastosuvannia v udoskonalenni navchalno-vykhovnoho protsesu y samostiinoi roboty studentiv (Blended learning: problems and prospects of improvement in the educational process and students’ independent work). In: Konoval, O.A. (ed.) Teoriia i praktyka orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv (Theory and practice of organization of independent work of students of higher educational institutions), pp. 135–163. Knyzhkove vydavnytstvo Kyrieievskoho, Kryvyi Rih (2012)
11. Smyrnova-Trybulska, Ye.M.: Teoretyko-metodychni osnovy formuvannia informatychnykh kompetentnostei vchyteliv pryrodnychykh dystsyplin u haluzi dystantsiinoho navchannia (Theoretical and methodological bases of formation of informative competences of teachers of natural disciplines in the field of distance learning). Dissertation, National Pedagogical Drahomanov University (2008)
12. Striuk, A.M.: Teoretyko-metodychni zasady kombinovanoho navchannia systemnoho prohramuvannia maibutnikh fakhivtsiv z prohramnoi inzhenerii (Theoretical and methodological foundations of blended learning of system programming of future specialists in software engineering). Kryvyi Rih National University, Kryvyi Rih (2015)
13. Tryus, Yu.V., Herasymenko, I.V., Franchuk, V.M.: Systema elektronnoho navchannia VNZ na bazi MOODLE (MOODLE-based e-learning system). ChDTU, Cherkasy (2012)
14. Tryus, Yu.V., Herasymenko, I.V.: The combined study as innovative educational technology in higher education. Theory and methods of e-learning 3, 299–308 (2012)
15. Ustinova, V.O., Shokaliuk, S.V., Mintii, I.S., Pikilnyak, A.V.: Modern techniques of organizing computer support for future teachers’ independent work in German language. In: Kiv, A.E., Soloviev, V.N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 308–321. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper20.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019
16. Moodle statistics. https://stats.moodle.org/. Accessed 25 Oct 2019
17. Berdyansk State Pedagogical University. http://elearn.bdpu.org/. Accessed 25 Oct 2019
18. Bogdan Khmelnytsky Cherkasy National University. https://dl.cdu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
19. Borys Grinchenko Kyiv University. http://e-learning.kubg.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
20. Donbass State Pedagogical University. http://ddpu.edu.ua:9090/moodle/login/index.php. Accessed 25 Oct 2019
21. H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. http://lms.hnpu.edu.ua/moodle/. Accessed 25 Oct 2019
22. Ivan Franko Lviv National University. http://e-learning.lnu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
23. Kamianets-Podіlskyi National Ivan Ohiienko University. https://itcentre.kpnu.edu.ua/moodle/. Accessed 25 Oct 2019
24. Khmelnytskyi National University. https://msn.khnu.km.ua/. Accessed 25 Oct 2019
25. Kryvyi Rih State Pedagogical University. https://moodle.kdpu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
26. KSU Online Kherson State University. http://ksuonline.kspu.edu/. Accessed 25 Oct 2019
27. Lesya Ukrainka Eastern European National University. http://cit.eenu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
28. Luhansk Taras Shevchenko National University. http://do.luguniv.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
29. Makarenko Sumy State Pedagogical University. https://dl.sspu.edu.ua/‎. Accessed 25 Oct 2019
30. Mykolaiv V.O. Sukhomlynskyi National University. http://moodle.mdu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
31. National Pedagogical Dragomanov University. https://moodle.npu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
32. Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University. https://moodle.dls.udpu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
33. Rivne State University of Humanities. http://do.iktmvi.rv.ua/. Accessed 25 Oct 2019
34. Taras Shevchenko National University “Chernihiv College”. https://moodle.chnpu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
35. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. http://elr.tnpu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
36. Uzhhorod National University. https://e-learn.uzhnu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
37. Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University. http://distance.vspu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
38. Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University. http://moodle.kspu.kr.ua/. Accessed 25 Oct 2019
39. Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University. https://moodle.chnu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019
40. Zhytomyr Ivan Franko State University. http://moodle.zu.edu.ua/. Accessed 25 Oct 2019

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.