Розвиток комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу

Основний зміст статті

Iryna V. Ivaniuk
https://orcid.org/0000-0003-2381-785X

Анотація

Розглянуто трактування понять «полікультурна компетентність учня» і «комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти» зарубіжними й вітчизняними науковцями та наведено авторське визначення цих понять. На основі аналізу урядових документів, програм і проектів інформатизації освітнього середовища Європейського Союзу та Ради Європи визначено основні етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти учнів у країнах ЄС: інформаційно-підготовчий (1997 – 2000 рр.), інфраструктурно-забезпечувальний (2001 – 2004 рр.), педагогічно-комунікативний (2004 – 2006 рр.), проектно-забезпечувальний (2007 – 2010 рр.), компетентнісно-орієнтований (2010 – 2013 рр.), проектно-діяльнісний (2014 р. – теперішній час).

Деталі статті

Як цитувати
Ivaniuk, I. (2020). Розвиток комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу. Освітній вимір, 55, 37-45. https://doi.org/10.31812/educdim.v55i0.4380
Розділ
History of Education, Learning and Training

Посилання

1. Bykov, V.Yu.: Models of Organizational Systems of Open Education, Аtikа, Kyiv (2008)
2. Hоlik, L.О., Klynchenko, Т.V., Krasovytskyi, М.Y., Levchenko, H. I.: Multicultural Education in Ukraine. Zavuch 29 (35), 3–4 (1999)
3. Ivaniuk, I.: The development of computer-based learning environment in terms of the multicultural education of students in the European Union. Dissertation, Institute of information technologies and learning tools of the NAES of Ukraine (2016)
4. Kapustian, I.: The development of learning computer aided environment in lifelong learning in Sweden. Dissertation, Institute of information technologies and learning tools of the NAES of Ukraine (2012)
5. Мitter, W.: Multicultural education and interdisciplinary approach. Perspectives 81 (1), 37–48 (1993)
6. Banks, J.A.: Multicultural Education: Historical Development, Dimensions, and Practice. In: Banks, J.A., Banks, C.A.M. (eds.) Handbook of Research on Multicultural Education, pp. 3–24. Macmillan, New York (1995)
7. Nieto, S.: Solidarity, courage and heart: what teacher educators can learn from a new generation of teachers. Intercultural Education 17 (5), 457–473 (2006)
8. Levi-Strauss, C.: Keine Kultur kann in lingerer Isolierung leben. UNESCO-Dients 30 (1–2), 14–17 (1983)
9. The European Parliament: Decision № 2318/2003/EC. Online learning: eLearning Programme (2004–06). Available: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/GA/TXT/?uri=uriserv:c11073 (2003). Accessed 25 Oct 2020
10. The Lisbon European Council: Presidency conclusions. http://www.europarl.europa.eu/summits/lis1_en.htm (2000). Accessed 25 Oct 2020
11. The Council of Europe: Second Summit of Heads of State and Government. Report. http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/X2H-Xref-ViewHTML.asp?FileID=7886&lang=en (1997). Accessed 25 Oct
2020
12. The EU Commission: The eLearning Action Plan, Designing tomorrow’s education. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=URISERV%3Ac11050 (2001). Accessed 25 Oct 2020
13. Uzunboylu, H.A.: Review of Two Mainline E-Learning Projects in the European Union. ETR&D 54 (2), 201–219 (2006). Accessed 25 Oct 2020
14. The European Parliament: Seventh Framework Programme (2007 to 2013). http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=URISERV%3Ai23022 (2006). Accessed 25 Oct 2020
15. The Сommission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions: Digital Agenda for Europe. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A52010DC0245R(01) (2010). Accessed 25 Oct 2020
16. The EU Сommission: Europe 2020. A strategy for smart, sustainable and inclusive growth. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2010:2020:FIN:EN:PDF (2010). Accessed 25 Oct 2020
17. The Сommission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions: Rethinking Education: Investing in skills for better socio-economic outcomes. https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/news/communication-rethinking-education (2012). Accessed 25 Oct 2020
18. The Сommission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions: Opening up Education: Innovative teaching and learning for all through new Technologies and Open Educational Resources. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1389115469384&uri=CELEX:52013DC0654 (2013). Accessed 25 Oct 2020
19. The EU Commission: Horizon 2020 — The Framework Programme for Research and Innovation. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX:52011DC0808 (2011). Accessed 25 Oct 2020

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.