Credit-module learning technology

Authors

  • В. К. Буряк Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4465

Keywords:

culture of intellectual labor, educational activities, the motives of learning

Abstract

The article reveals the essence of credit-modular technology education.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 108

Author Biography

В. К. Буряк, Kryvyi Rih State Pedagogical University

Doctor of Pedagogic Sciences

References

1. Буряк В. К. Розвивальне навчання: теоретико0методологічний аспект / В. К. Буряк : монографія. — К. : Фенікс. - 2010. - 304 с.
2. Про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців: Наказ МОН України від 23.10.2004. — № 48.
3. Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Наказ МОН України від 30.12.2005. — № 774.
4. Товажнянський Л. Л. Болонський процес: цикли, ступені, кредити / Л. Л. Товажнянський, Є. І. Сокол. — К. : МОН, 2004. — 267 с.

Published

19-10-2021

How to Cite

Буряк, В. К. (2021). Credit-module learning technology. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 3–9. https://doi.org/10.31812/educdim.4465

Issue

Section

Theoretical foundations of higher school pedagogy