Credit-module learning technology
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4465Keywords:
culture of intellectual labor, educational activities, the motives of learningAbstract
The article reveals the essence of credit-modular technology education.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 100
/ PDF downloads: 106
References
1. Буряк В. К. Розвивальне навчання: теоретико0методологічний аспект / В. К. Буряк : монографія. — К. : Фенікс. - 2010. - 304 с.
2. Про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців: Наказ МОН України від 23.10.2004. — № 48.
3. Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Наказ МОН України від 30.12.2005. — № 774.
4. Товажнянський Л. Л. Болонський процес: цикли, ступені, кредити / Л. Л. Товажнянський, Є. І. Сокол. — К. : МОН, 2004. — 267 с.
2. Про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців: Наказ МОН України від 23.10.2004. — № 48.
3. Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Наказ МОН України від 30.12.2005. — № 774.
4. Товажнянський Л. Л. Болонський процес: цикли, ступені, кредити / Л. Л. Товажнянський, Є. І. Сокол. — К. : МОН, 2004. — 267 с.
Downloads
Published
19-10-2021
How to Cite
Буряк, В. К. (2021). Credit-module learning technology. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 3–9. https://doi.org/10.31812/educdim.4465
Issue
Section
Theoretical foundations of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2011 В. К. Буряк
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.