Organization of knowledge control in practical classes on coordination chemistry

Authors

  • В. Г. Столяренко Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4499

Keywords:

pedagogical education, harmonization of education, control of knowledge

Abstract

Harmonization intellectual and emotional teaching constituents on every his stage is the guarantee of receipt the students of fundamental of hifh-quality education. Introduction of intellectual-emotional approaches in an educational process is illustrated on the example of organization of control of knowledges on practical trainings of cooedination chemistry.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 40

Author Biography

В. Г. Столяренко, Kryvyi Rih State Pedagogical University

Candidate of Chemical Sciences (Ph. D.), Associate Professor

References

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. Підручник для студ., аспір. та молодих викладачів навч. Закладів / А. М. Алексюк. — К. : Либідь, 1998. — 560 с.
2. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О. Г. Мороза. — К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2001. — 270 с.
3. Столяренко В. Г. Досвід викладання координаційної хімії в педагогічному університеті за кредитно-модульною системою / В. Г. Столяренко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : Збірник наукрвих праць. — Випуск V. — Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2008. — С. 353-357.

Published

23-10-2021

How to Cite

Столяренко, В. Г. (2021). Organization of knowledge control in practical classes on coordination chemistry. Educational Dimension, 32, 163–166. https://doi.org/10.31812/educdim.4499

Issue

Section

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної