Organization of knowledge control in practical classes on coordination chemistry

Authors

  • В. Г. Столяренко Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4499

Keywords:

pedagogical education, harmonization of education, control of knowledge

Abstract

Harmonization intellectual and emotional teaching constituents on every his stage is the guarantee of receipt the students of fundamental of hifh-quality education. Introduction of intellectual-emotional approaches in an educational process is illustrated on the example of organization of control of knowledges on practical trainings of cooedination chemistry.

Downloads

Metrics

PDF views
88
Abstract views: 105 / PDF downloads: 88

Author Biography

В. Г. Столяренко, Kryvyi Rih State Pedagogical University

Candidate of Chemical Sciences (Ph. D.), Associate Professor

References

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. Підручник для студ., аспір. та молодих викладачів навч. Закладів / А. М. Алексюк. — К. : Либідь, 1998. — 560 с.
2. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О. Г. Мороза. — К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2001. — 270 с.
3. Столяренко В. Г. Досвід викладання координаційної хімії в педагогічному університеті за кредитно-модульною системою / В. Г. Столяренко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : Збірник наукрвих праць. — Випуск V. — Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2008. — С. 353-357.

Published

23-10-2021

How to Cite

Столяренко, В. Г. (2021). Organization of knowledge control in practical classes on coordination chemistry. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 163–166. https://doi.org/10.31812/educdim.4499

Issue

Section

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної