Organization of knowledge control in practical classes on coordination chemistry
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4499Keywords:
pedagogical education, harmonization of education, control of knowledgeAbstract
Harmonization intellectual and emotional teaching constituents on every his stage is the guarantee of receipt the students of fundamental of hifh-quality education. Introduction of intellectual-emotional approaches in an educational process is illustrated on the example of organization of control of knowledges on practical trainings of cooedination chemistry.
Downloads
Metrics
PDF views
88
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 88
References
1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. Підручник для студ., аспір. та молодих викладачів навч. Закладів / А. М. Алексюк. — К. : Либідь, 1998. — 560 с.
2. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О. Г. Мороза. — К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2001. — 270 с.
3. Столяренко В. Г. Досвід викладання координаційної хімії в педагогічному університеті за кредитно-модульною системою / В. Г. Столяренко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : Збірник наукрвих праць. — Випуск V. — Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2008. — С. 353-357.
2. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / За ред. О. Г. Мороза. — К. : НПУ ім. М. Драгоманова, 2001. — 270 с.
3. Столяренко В. Г. Досвід викладання координаційної хімії в педагогічному університеті за кредитно-модульною системою / В. Г. Столяренко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : Збірник наукрвих праць. — Випуск V. — Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2008. — С. 353-357.
Downloads
Published
23-10-2021
How to Cite
Столяренко, В. Г. (2021). Organization of knowledge control in practical classes on coordination chemistry. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 163–166. https://doi.org/10.31812/educdim.4499
Issue
Section
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
License
Copyright (c) 2011 В. Г. Столяренко

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.