Problems of research activity of medical college students
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4512Keywords:
research activities, a student of medical college, research skills, research training, the nurs researchesAbstract
We consider the definition of the «students research werk in in nursering», represent the principles of research study in Medical college, analize the level of interest and research activity.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 82
References
1. Губенко І. Я. Розвиток наукових досліджень в медсестринстві як основа вдосконалення сестринської допомоги / І. Я. Губенко, Л. П. Бразилій, О. І. Шевченко // Головна медична сестра. — 2009. — № 8. — С. 59-61.
2. Демешкант Н. А. Розвиток дослідницьких умінь як основа формування наукового світогляду студентів вищих навчальних закладів / Н. А. Демешкант // Нові технології навчання : науково-методичний збірник. — С. 23-25.
3. Нагаєв В. М. Методика викладання у вищій школі : навч. посібник / В. М. Нагаєв. — К. : Центр учбової літератури, 2007. — 232 с.
4. Перфілієва Г. М., Н. Н. Каминіна, Н. В. Туркіна та ін. // Головна медична сестра. — 2009. — № 8. — С. 62-64.
2. Демешкант Н. А. Розвиток дослідницьких умінь як основа формування наукового світогляду студентів вищих навчальних закладів / Н. А. Демешкант // Нові технології навчання : науково-методичний збірник. — С. 23-25.
3. Нагаєв В. М. Методика викладання у вищій школі : навч. посібник / В. М. Нагаєв. — К. : Центр учбової літератури, 2007. — 232 с.
4. Перфілієва Г. М., Н. Н. Каминіна, Н. В. Туркіна та ін. // Головна медична сестра. — 2009. — № 8. — С. 62-64.
Downloads
Published
27-10-2021
How to Cite
Бабенко, Т. П. (2021). Problems of research activity of medical college students. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 199–203. https://doi.org/10.31812/educdim.4512
Issue
Section
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
License
Copyright (c) 2011 Т. П. Бабенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.