Synergetic approach to extracurricular philological education
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4630Keywords:
non-formal education, type of school, specialization, synergetic approachAbstract
The article deals with the synergy ideas that may be used in the organization of the philological non-formal education. The application of the synergy ideas in teaching and upbringing process will help to harmonize the intellectual and emotional factors in learning, which will finally lead to upbringing a personality able to self-actualization, professional growth and mobility in modern society.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 57
/ PDF downloads: 103
References
1. Биковська О. В. Теоретико-методичні основи позашкільної освіти в Україні: монографія / Олена Володимирівна Биковська. – К. : ІВЦ АЛКОН, 2006. – 356 с.
2. Вербицький В. В. Позашкільна освіта у вимірі ХХІ століття / Вербицький Володимир // Позашкільна освіта: історичні поступи та здобутки. До 90-річчя позашкільної освіти. Матеріали доповідей та виступів Всеукраїнської педагогічної конфреренції 2-3 грудня 2008 року. – С. 3-4.
3. Д’юї Джон. Досвід і освіта / Переклад з англійської Марії Васильченко. – Львів: Кальварія, 2003. – 84 с.
4. Закон України «Про позашкільну освіту» // Освіта України : нормативно-правові документи : зб. нормат. док. / голов. ред.. В. Г. Кремень. – К. : Міленіум, 2001. – С. 229-251. (Нормативно-правові документи).
5. Концепція профільного навчання в старшій школі: за станом на 27 березня 2007 р. / Затверджено Рішенням колегії Міносвіти і науки України 25.09.2003 N 10/12-2. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.uazakon.com/document/fpart86/idx86618.htm
6. Кремень В. Г. Якісна освіта як вимога ХХІ століття // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. – 2007. – Вип. 15-16 (19-20). – С. 3-10.
7. Левківський М. В. Проблеми освіти у понятійній площині синергетики / М. В. Левківський О. В. Вознюк // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2003. – Вип. 11. – С. 51-55.
8. Мадзігон В. М. Професійне самовизначення учнівської молоді в умовах профілізації старшої школи / В. М. Мадзігон, Г. Є. Шевченко // Профільне навчання: Теорія і практика : зб. наук. праць за матеріалами методичю семінару АПН України. – К. : Пед. преса, 2006. – С. 77-84.
9. Хакен Г. Синергетика / Г. Хакен. – М.: Мир, 1980. – 344 с.
2. Вербицький В. В. Позашкільна освіта у вимірі ХХІ століття / Вербицький Володимир // Позашкільна освіта: історичні поступи та здобутки. До 90-річчя позашкільної освіти. Матеріали доповідей та виступів Всеукраїнської педагогічної конфреренції 2-3 грудня 2008 року. – С. 3-4.
3. Д’юї Джон. Досвід і освіта / Переклад з англійської Марії Васильченко. – Львів: Кальварія, 2003. – 84 с.
4. Закон України «Про позашкільну освіту» // Освіта України : нормативно-правові документи : зб. нормат. док. / голов. ред.. В. Г. Кремень. – К. : Міленіум, 2001. – С. 229-251. (Нормативно-правові документи).
5. Концепція профільного навчання в старшій школі: за станом на 27 березня 2007 р. / Затверджено Рішенням колегії Міносвіти і науки України 25.09.2003 N 10/12-2. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.uazakon.com/document/fpart86/idx86618.htm
6. Кремень В. Г. Якісна освіта як вимога ХХІ століття // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. – 2007. – Вип. 15-16 (19-20). – С. 3-10.
7. Левківський М. В. Проблеми освіти у понятійній площині синергетики / М. В. Левківський О. В. Вознюк // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2003. – Вип. 11. – С. 51-55.
8. Мадзігон В. М. Професійне самовизначення учнівської молоді в умовах профілізації старшої школи / В. М. Мадзігон, Г. Є. Шевченко // Профільне навчання: Теорія і практика : зб. наук. праць за матеріалами методичю семінару АПН України. – К. : Пед. преса, 2006. – С. 77-84.
9. Хакен Г. Синергетика / Г. Хакен. – М.: Мир, 1980. – 344 с.
Downloads
Published
25-11-2011
How to Cite
Цегельська, М. В. (2011). Synergetic approach to extracurricular philological education. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 536–542. https://doi.org/10.31812/educdim.4630
Issue
Section
Current issues of modern secondary school
License
Copyright (c) 2011 М. В. Цегельська
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.