PROBLEM TASKS IN ENGLISH LESSONS AS A MEANS OF STUDENT SPEECH DEVELOPMENT
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4652Keywords:
problematic tasks, development, speechAbstract
The article is theoretically argued the usage of problematic tasks at the English lessons.
Downloads
Metrics
PDF views
103
Abstract views: 99
/ PDF downloads: 103
References
1. Брушлинский А. В. Проблемное обучение как средство повыішения зффективности учення школьников / А. В. Брушлинский. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1970. - 226 с.
2. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. - М., 1977.-226 с.
3. Махмутов М. И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории / М. И. Махмутов. - М., 1975. - 275 с.
4. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. - М., 1968. - 235 с.
2. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. - М., 1977.-226 с.
3. Махмутов М. И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории / М. И. Махмутов. - М., 1975. - 275 с.
4. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. - М., 1968. - 235 с.
Downloads
Published
29-12-2011
How to Cite
Бендрик, І. А. (2011). PROBLEM TASKS IN ENGLISH LESSONS AS A MEANS OF STUDENT SPEECH DEVELOPMENT. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 31, 101–104. https://doi.org/10.31812/educdim.4652
Issue
Section
Current issues of modern secondary school
License
Copyright (c) 2011 І. А. Бендрик

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.