PROBLEM TASKS IN ENGLISH LESSONS AS A MEANS OF STUDENT SPEECH DEVELOPMENT
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4652Keywords:
problematic tasks, development, speechAbstract
The article is theoretically argued the usage of problematic tasks at the English lessons.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 97
References
1. Брушлинский А. В. Проблемное обучение как средство повыішения зффективности учення школьников / А. В. Брушлинский. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1970. - 226 с.
2. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. - М., 1977.-226 с.
3. Махмутов М. И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории / М. И. Махмутов. - М., 1975. - 275 с.
4. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. - М., 1968. - 235 с.
2. Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / М. И. Махмутов. - М., 1977.-226 с.
3. Махмутов М. И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории / М. И. Махмутов. - М., 1975. - 275 с.
4. Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. - М., 1968. - 235 с.
Downloads
Published
29-12-2011
How to Cite
Бендрик, І. А. (2011). PROBLEM TASKS IN ENGLISH LESSONS AS A MEANS OF STUDENT SPEECH DEVELOPMENT. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 31, 101–104. https://doi.org/10.31812/educdim.4652
Issue
Section
Current issues of modern secondary school
License
Copyright (c) 2011 І. А. Бендрик
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.