METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF STRUCTURING CONTENTS OF SUBJECTS OF THE HUMANITARIAN CYCLE IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4686Keywords:
art courses contents, education process humanization, education humanitarization, education professional efficiencyAbstract
This article determines methodological basis of Art courses contents in the process of teaching students in pedagogical higher education establishments.
Downloads
Metrics
References
Касаева А. Б. Гуманитаризация образования как фактор формирования социальных отношений в современном обществе: дисс. ... канд. филос. наук: 09.00.11 / Алла Болаевна Касаева. - Нальчик, 2004. - 143 с.
Кравец А. С. Размьшления о преподавании философии / А. С. Кравец // Вестник ВГУ. Серия 1 (гуманитарные науки). -Воронеж, 1996. - № 1. - С. 12-20.
Уляев С. И. Гуманитаризация образования как фактор формирования профессиональной культуры будущего специалиста: дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Сергей Иванович Уляев. — Ставрополь, 2002. - 187 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2011 V. O. Ustinova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.