THE ROLE OF EMOTIONAL FACTOR IN FORMATION OF MOTIVATION FOR PHYSICAL EDUCATION CLASSES

Authors

  • V.I. Marchyk Kryvyi Rih State Pedagogical University
  • A.V. Isayeva KEI KNEU them. V. Hetman
  • V.I. Andrianov Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4777

Keywords:

setting of goals, successful activity

Abstract

In the article actuality of role of teacheris examined in the help of setting of goals and creation of pre-conditions of successful education activity, through influence on the emotional sphere of student.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 86

Author Biographies

V.I. Marchyk, Kryvyi Rih State Pedagogical University

Candidate of Biological Sciences (PhD), Associate Professor

A.V. Isayeva, KEI KNEU them. V. Hetman

lecturer

V.I. Andrianov, Kryvyi Rih State Pedagogical University

docent

References

Городницький С. Шляхи підвищення мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання»], (Дніпропетровськ, 15-

квітн. 2010 р.) /М-во освіти і науки України,, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 89-91.

Ігнатова Т. Мотивація навчальної та фізкультурно-оздоровчої діяльності серед студентської молоді на заняттях з ритмічної гімнастики: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ("Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання"), (Дніпропетровськ, 15-16 квітня, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 94-96.

Канішевський С.М. Педагогічне керівництво процесом фізичного самовдосконалення студентів / Канішевський С.М., Пех С.В., Човнюк Ю.В. Матеріали Всеукр. конф. [Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у контексті Болонської декларації]: - Київ, Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2007. - С.155-158.

Канішевський С. Самовиховання як засіб фізичного самовдосконалення підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності / С. Канішевський, М. Третьяков, Ю. Човнюк: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 132-138.

Кондращова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпечення якісної освіти учнів: [навч.-метод. посіб. на допомогу вчителю-практику] / Л.В. Кондрашова, Н.Є. Федоринова, А.Г. Иіняйленко. - Кривий Ріг, 2008. - 274 с.

Недбайло М. Особливості самовиховання та позитивного ставлення до навчання студентів за кредитно-модульною системою / М. Недбайло, В. Зайченко: матеріали VIII Всеукр. наук.-прак. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 71-74.

Присяжнюк С.І. Основи розвитку мотивації щодо фізичного вдосконалення студентів спеціальної медичної групи / С.І. Присяжнюк, О.С. Сиротін. - Матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. {"Здоров'я і освіта: проблеми та перспективи"}, (Донецьк, 17-18 лист, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Дон. нац. універ. - Донецьк: Норд-Прес, ДоНУ, 2010. - 261 с.

Теория и методика физического воспитания: Учебн. для высш. учеб. заведен. физ. восп. и спорта / Под ред. Т.Ю. Круцевич, - К.: Олимпийская литература, 2003. - Т.1. - 423 с.

Published

14-01-2011

How to Cite

Marchyk В., Isayeva А., & Andrianov В. (2011). THE ROLE OF EMOTIONAL FACTOR IN FORMATION OF MOTIVATION FOR PHYSICAL EDUCATION CLASSES. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 31, 454–458. https://doi.org/10.31812/educdim.4777

Issue

Section

Current issues of modern secondary school_