GAME LEARNING IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES AS A COMPONENT OF PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL FORMATION OF A FUTURE TEACHER

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4817

Keywords:

playing education, play

Abstract

In article day analysis particularities of the playing education on occupation on foreign language an forming professional pedagogical formation of the future teacher.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • I.S. Zorenko, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    Candidate of Pedagogical Sciences (PhD), Associate Professor

References

Абдулина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования / О.А. Абдулина. - М.: Просвещение, 1990. - 141 с.

Мамчур І. Теорія гри та її пізнавальні можливості (історичний аналіз) / І. Мамчур // Рідна шкода. - 2003. - №6. - С. 61 -63.

Манилова Н.Я. Игра на уроке английского язьїка в школе / Н.Я. Манилова. - 1997. - №1. - С. 25-27.

Менте М. Ролевая игра. Место ролевой игрьі в обучении / М. Менте // Эффективное использование ролевых игр в тренинге. - СПб., 2002. - С. 23-108.

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Під ред. С.Ю. Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 2002. - 328 с.

Published

19-05-2022

Issue

Section

Theoretical and psychological and pedagogical support processes of formation of

How to Cite

GAME LEARNING IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES AS A COMPONENT OF PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL FORMATION OF A FUTURE TEACHER. (2022). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 30, 114-117. https://doi.org/10.31812/educdim.4817

Most read articles by the same author(s)