EDUCATIONAL FOREIGN LANGUAGE SITUATION AS A VARIETY OF PURPOSEFUL COGNITIVE ACTIVITY
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4935Keywords:
concept formation, cooperation, experience, cognitive, emotional background, motivation, strategy, interactive technology, projectAbstract
The article is focused on the cognition activity intensification problem. Personal orientations are taken into consideration. The new paradigm of student-teacher relations and the new methodology of teachnig languages are considered.
Downloads
Metrics
References
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Відділ сучасних мов. - Страсбург-К.: Ленвіг, 2003. - 261 с.
Володина М. Н. Язык СМИ - основное средство воздействия на массовое сознание // Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования: учебное пособие. - М.: Изд-во МГУ, 2003. - С. 9-31.
Левченко Т. И. Мотивация коммуникативной деятельности в процессе обучения неродному язику // Язык и культура. Третья международная конференция. Доклады. - К.,1994. - С. 291-299.
Назаров М. М. Массовая коммуникация в современном мире: методология анализа и практика исследования. - М.: «Эдиториал УРСС», 2002. - 240 с.
Полат Є. Что такое проект? // Відкритий урок. - 2004. - №5-6. - С. 10.
О. Потебня. Думка і слово // Антологія світової літературно-критичної думки. - Львів: Літопис, 1996. - С. 9-23.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 А.А. Polyakova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.