PSYCHODIDACTIC CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL IDENTITY IN STUDENT PSYCHOLOGISTS IN THE COURSE OF STUDYING THE COURSE "HISTORY OF PSYCHOLOGY"

Authors

  • M.S. Nikiforova Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4953

Keywords:

professional identity, efection, scientific reflection, psycho-didacte terms, developing dialog

Abstract

The artice is devotcd to theoretic, methodobgical and practical aspects of creating psycho-didactic torns of brming the proessional idlentity of students-psychobgists during their studying The History of Psychobgy"

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 82 / PDF downloads: 92

References

Буряк В. Методологія педагогічної теорії / Володимир Буряк // Вища школа. Науково-практичне видання. - К.: МОН Украйи. - 2008. - №12. - С. 3-10. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4787

Белинская Е. П. Исследования личности: традиции й перспективи / Е.П. Белинская // Социальная психология в современном мире. - М.: Аспект Пресе, 2002. - С. 42-61.

Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / За редакцією В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2004. - 387 с.

Коржуев А.В. Рефлексия и критическое мышление в контексте задач высшего образования / А.В. Коржуев, В.А. Попков, Е.Л. Рязанова // Педагогика. - М.: «Педагогика», 2002. - №1. - С.18-22.

Лукіянчук А.М, Проблема ідентифікації у професійному становленні студентів вищого навчального закладу І-ІІ рівнів акредитації педагогічного профілю // Народна освіта [ел. фахове видання]. - 2007. - Вип. З

Марусинець М. Прикладні аспекти дослідження професійної ідентичності особистості / М. Марусинець // Соціальна психологія. - 2005. - № 3 (11). - С. 90-97

Міненко О.О. Особистісне змінювання в процесі професійної підготовки студентів-психологів : автореф. дис. канд. психол. наук : 19.00.07 / О.О. Міненко ; НПУ ім. М.ПДрагоманова. - К., 2004. - 20 с.

Олійник П.М. Форми і методи активного навчання // Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі Навч. посіб./ за ред. С.У. Гончаренка, П.М. Олійника. - К. : Виша школа, 2003. - С. 124-135.

Павлюх В.В. Особливості дослідження професійної ідентичності у майбутніх практичних психологів / В.В. Павлюх // Збірник наукових праць Кам'янець-Подшьського Національного університету ім. І. Огієнка. - 2009. - №11.

Пежемская Ю.С. Развиваюший аналог как метод проблемного обучения и практика его применения в вузе / Ю.С. Пежемская // Психология в вузе. - Москва-Обнинск, 2009. - №1. - С. 30-52.

Пов'якель Н.І. Саморегуляція професійного мислення в системі фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н.І. Пов'якель ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2004. - 40 с.

Downloads

Published

19-05-2022

How to Cite

Nikiforova М. (2022). PSYCHODIDACTIC CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL IDENTITY IN STUDENT PSYCHOLOGISTS IN THE COURSE OF STUDYING THE COURSE "HISTORY OF PSYCHOLOGY". Pedagogy of Higher and Secondary Education, 29, 292–301. https://doi.org/10.31812/educdim.4953

Issue

Section

Professional interaction as a condition of personal development