QUALIMETRIC POTENTIAL OF MONITORING OF STUDENT ACHIEVEMENTS OF STUDENTS IN PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL DISCIPLINES

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4969

Keywords:

pedagogical testing, monitoring of quality of educational achievements

Abstract

Розглянуто концептуальні основи моніторингу в освіті. Обґрунтовано необхідність виділення нового типу моніторингу – кваліметричного – як способу і технології діагностики, оцінки і менеджменту якості вищої освіти на прикладі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито ознаки, притаманні для кваліметричного моніторингу. Зроблено висновок, що об’єктивна діагностика якості вищої професійної освіти можлива завдяки багаторівневому кваліметричному моніторингу, що передбачає накопичення і аналіз статистичних  результатів про якість навчальних досягнень студентів.

 

Downloads

Download data is not yet available.

References

Аветисов А.А. Основные положения системно-квалиметрической концепции повышения качества образования / А.А. Аветисов // Надёжность и контроль качества -М., 1999. - №2. - С. 57-60.

Галямина И.Г., Димитрова И.Е. Пример проведения мониторингового исследования на уровне учебно-методического объединения вузов / И.Г. Галюмина, И. Е. Димитрова. - М. : ИЦПКПС, 2001.-25 с.

Горб В.Г. Педагогический мониторинг образовательного процесса как фактор повышения его уровня и результатов / В.Г. Горб // Стандарты и мониторинг в образовании. – М., 2000. - №5. - С. 33-37.

Ефремова Н.Ф. Тестирование и мониторинг: рекомендации учителю / Н Ф. Ефремова // Стандарты и мониторинг в образоваиии. - М., 2001. - №3. - С. 55-60.

Зимняя И.А. Мониторинг качества и качество монитортинга в образовании / И.А. Зимняя / Материалы VІІІ симпознума «Квалиметрия человека и образования: методология и практика», -М.: ИЦПКІС, 1999.- Ч.2. - С. 246-253.

Михайлычев Е.А., Карпова Г.Ф. Педагогическая диагностика: история, теория, современность / Е.А. Михайлычев, Г.Ф. Карпова. - Ростов в/Д:ЮЮ РАО, 2002. - 432 с.

Bochger T., Breguin A., Marie G., Verstralen, H. Combining classical test theory and item response teory / T. Bechger, A. Breguin, G. Maris. - Measurement and Research Department Reports No. 2003-4. Amhem, Netherlands: CITO, National Institute for Educational Measurement. - Pp. 354-412.

Published

19-05-2022

Issue

Section

Monitoring of personal self-development: the latest tools and approaches

How to Cite

QUALIMETRIC POTENTIAL OF MONITORING OF STUDENT ACHIEVEMENTS OF STUDENTS IN PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL DISCIPLINES. (2022). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 29, 358-367. https://doi.org/10.31812/educdim.4969