ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • T.M. Гусак
  • О.Г. Малінко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5023

Анотація

Стаття присвячена використанню модульно-рейтингової системи у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються завдання та цілі модульно-рейтингової системи навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 45

Посилання

Mood A. M. Macro-Analysis of the American Educational System, Operations Res., 17, 770-784 (1969). DOI: https://doi.org/10.1287/opre.17.5.770

Adelman J., Parti М., The Determinants of Student Achievment, Research Bulletin, Rutgers University, New Brunswick, New Jersey, 1972.

Гусева А.Ф., Закс E.B. Рейтинговая система - новый подход к организации контроля в обучении общей химии // Тез. докл. XVI Менделеевского съезда по общей и прикладной химии Т.1. - СПб., 1998. - С. 370-371.

Наделяев В., Мартинова Т., Герстенбергер В. И др. Рейтинговая система оценки знаний при изучении общетехнических дисциплин // Высшее образование в России. - 1997. - №2. - С. 103-107.

Downloads

Опубліковано

10-12-2000

Як цитувати

Гусак, Т., & Малінко O. (2000). ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Educational Dimension, 2, 44–49. https://doi.org/10.31812/educdim.5023

Номер

Розділ

Статті