USE OF MODULAR RATING SYSTEMS IN THE STUDY OF FOREIGN LANGUAGES

Authors

  • Т.М. Husak
  • O.H. Malinko

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5023

Abstract

The present article deals with the question o f using module-rating system during foreign language learning process.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 72

References

Mood A. M. Macro-Analysis of the American Educational System, Operations Res., 17, 770-784 (1969). DOI: https://doi.org/10.1287/opre.17.5.770

Adelman J., Parti М., The Determinants of Student Achievment, Research Bulletin, Rutgers University, New Brunswick, New Jersey, 1972.

Гусева А.Ф., Закс E.B. Рейтинговая система - новый подход к организации контроля в обучении общей химии // Тез. докл. XVI Менделеевского съезда по общей и прикладной химии Т.1. - СПб., 1998. - С. 370-371.

Наделяев В., Мартинова Т., Герстенбергер В. И др. Рейтинговая система оценки знаний при изучении общетехнических дисциплин // Высшее образование в России. - 1997. - №2. - С. 103-107.

Published

10-12-2000

How to Cite

Husak Т., & Malinko, O. (2000). USE OF MODULAR RATING SYSTEMS IN THE STUDY OF FOREIGN LANGUAGES. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 2, 44–49. https://doi.org/10.31812/educdim.5023

Issue

Section

Articles