УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАЛЬНО- ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ У ВИПУСКНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ГІМНАЗІЙ

Автор(и)

  • І.А. Кравцова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5027

Анотація

Формування дослідницьких інтересів може бути досить ефективним, якщо забезпечити тісний зв'язок навчально-пізнавальної та навчально-дослідної діяльності учнів. Дидактичні умови, в залежності від змістовної, процесуальної та
мотиваційної сторони навчально-дослідницької роботи, повинні бути організовані з урахуванням можливостей, здібностей та досвіду пізнавальної активності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 49

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

10-12-2000

Як цитувати

Кравцова, І. (2000). УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАЛЬНО- ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ У ВИПУСКНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ГІМНАЗІЙ. Educational Dimension, 2, 71–77. https://doi.org/10.31812/educdim.5027

Номер

Розділ

Статті