РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5041Анотація
The ways of development creative faculty of the students are examined in this article. The examples of the business-like l>lays that were suspended in the articles, are used in process of the training psycho-pedagogic discipline.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 41
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
14-05-2001
Як цитувати
Вієвська M. (2001). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Educational Dimension, 3, 8–17. https://doi.org/10.31812/educdim.5041
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2001 M.H. Viyevska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.