РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • М.Г. Вієвська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5041

Анотація

The ways of development creative faculty of the students are examined in this article. The examples of the business-like l>lays that were suspended in the articles, are used in process of the training psycho-pedagogic discipline.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 41

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

14-05-2001

Як цитувати

Вієвська M. (2001). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Educational Dimension, 3, 8–17. https://doi.org/10.31812/educdim.5041

Номер

Розділ

Статті