ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

Автор(и)

  • О.В. Ладуба

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5074

Анотація

У статті розкриваються поняття «творчість «задатки», «здібності», теоретичні параметри яких сприяють детальному розгляду питання формування готовності майбутніх вчителів музики до розвитку творчих здібності учнів. Установлено, що професійне становлення фахівця більш ефективно у процесі індивідуальних занять.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 36

Посилання

Поташник М.М. Педагогическое творчество: проблемы развития и опыт. - К.: 1988.

Рудик П.А. Психология. - М., 1955.

Теплов Б.М. Избранные труды. В 2-х т., (т.1) М.: Прос., Сухомлинский В.А. О воспитании. М., 1979.

Дмитриева Л. Детское музыкальное творчество как метод воспитания // Музыкальное воспитание в школе, вып.11 - М., 1999.

Педагогический поиск: составитель И.Н. Баженова. М.: Педагогика, 1990.

Ростовський О.Я. Методика викладання музики у початковій школі. // Навчально-методичний посібник. - К., 1995.

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Ладуба O. (2002). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ. Educational Dimension, 4, 78–83. https://doi.org/10.31812/educdim.5074

Номер

Розділ

Статті