ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СПІВАЦЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • В.М. Сергєєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5075

Анотація

І статті простежуються шляхи формування художніх смаків учнів  загальноосвітньої школи засобами хорового співу. Розглядаються основні форми, методи і прийоми вокально-хорової роботи з дітьми шкільного віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 40

Посилання

Раввінов О.Г. Масова хорова робота в школі. - К.: Радянська школа, 1957. - С. 4-18.

Павлов И.П. Двадцатилетний опыт объективной изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных - Л.: Ленмедиздат, 1932. - С. 270.

Коган Г.М. У врат майстерства. - М.: Советский композитор 1961. - С. 5.

Пигров К.К. Руководство хором. - М. 1964. - С.41-131.

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Сергєєва V. (2002). ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СПІВАЦЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Educational Dimension, 4, 83–88. https://doi.org/10.31812/educdim.5075

Номер

Розділ

Статті