COMPREHENSIVE APPROACH AS A METHOD OF OPTIMIZATION METHODS AND TECHNIQUES OF TEACHING

Authors

  • І.О. Palshkova ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5099

Abstract

In the article the integrated approach to the means of improving teaching methods and modes is regarded (general practical aspect).

Downloads

Download data is not yet available.

References

Данилов М.А., Есипов Б.П., Дидактика,- М. : Издательство АПИ РСФСР, 1957. - 54 с.

Звягинский В.Ч. Методология и методика Химического исследования,- М: Педагогика, 1982. - 160 с.

Краевский В. В. Методология педагогического моделирования; Пособие для педагогического исследования.-

Уфе: издательство Сам ГПИ, 1994. - 164 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Личность. - 2-е издательство- М.: Политизрет, - 1977. - 104 с.

Лернер И.Л. Поисковие задачи в обучении как средство развития творческих способностей // научное творчество. - М.: Наука , 1969. - 413 с.

Published

24-05-2022

Issue

Section

Articles

How to Cite

COMPREHENSIVE APPROACH AS A METHOD OF OPTIMIZATION METHODS AND TECHNIQUES OF TEACHING. (2022). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 4, 230-241. https://doi.org/10.31812/educdim.5099

Most read articles by the same author(s)