COMPREHENSIVE APPROACH AS A METHOD OF OPTIMIZATION METHODS AND TECHNIQUES OF TEACHING

Authors

  • І.О. Palshkova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5099

Abstract

In the article the integrated approach to the means of improving teaching methods and modes is regarded (general practical aspect).

Downloads

Metrics

PDF views
86
Abstract views: 120 / PDF downloads: 86

References

Данилов М.А., Есипов Б.П., Дидактика,- М. : Издательство АПИ РСФСР, 1957. - 54 с.

Звягинский В.Ч. Методология и методика Химического исследования,- М: Педагогика, 1982. - 160 с.

Краевский В. В. Методология педагогического моделирования; Пособие для педагогического исследования.-

Уфе: издательство Сам ГПИ, 1994. - 164 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Личность. - 2-е издательство- М.: Политизрет, - 1977. - 104 с.

Лернер И.Л. Поисковие задачи в обучении как средство развития творческих способностей // научное творчество. - М.: Наука , 1969. - 413 с.

Published

24-05-2022

How to Cite

Palshkova І. (2022). COMPREHENSIVE APPROACH AS A METHOD OF OPTIMIZATION METHODS AND TECHNIQUES OF TEACHING. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 4, 230–241. https://doi.org/10.31812/educdim.5099

Issue

Section

Articles