НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.П. Зозуля

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5102

Анотація

Methodology of a fram ing game is consiolered. It has been shown, that successfully organijed games influence the improvement of knowledge qualify, skills and habits of pupils, the olevelopment of their activities, theformation o f their responsible attitudes to the process of learning.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 63

Посилання

No references

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Зозуля O. (2022). НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. Educational Dimension, 4, 254–259. https://doi.org/10.31812/educdim.5102

Номер

Розділ

Статті