STAGE-WAY FORMATION OF MENTAL ACTIONS ABROAD LANGUAGES OF NON-LANGUAGE STUDENTS

Authors

  • O.H. Kaveryna

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5137

Abstract

The article deals with the teaching process, concerning the English Language study in the non-Unguis tic University from the point o f view o f the stage forming mental performance. Determined the purposes and motives.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 33

References

Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерности, основы и методы. М., Высшая школа, 1980, с. 113.

Гальперин П.Я. Введение в психологию. М.: Изд-во Московского госуд. универ-та, 1976, с. 25.

Леонтьев А.А. Психология общения. М.: Смысл, 1997, с. 118.

Матюшкин А.М. Актуальные проблемы психологии в высшей школе. М.: Знание, 1977, с. 91.

Рахманов И. В. Обучение устной речи на иностранном языке. М.: Высшая школа, 1980, с. 38.

Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний. М. : Изд-во Московского госуд. ун-та, 1984, с. 107.

Published

26-06-2003

How to Cite

Kaveryna, O. (2003). STAGE-WAY FORMATION OF MENTAL ACTIONS ABROAD LANGUAGES OF NON-LANGUAGE STUDENTS. Educational Dimension, 5, 54–58. https://doi.org/10.31812/educdim.5137

Issue

Section

Articles