НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • В.П. Мовчан

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5195

Анотація

No abstract.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 58

Посилання

Концепція професійної освіти України. - Київ, 1991. - С.6

Кремень В.Г. Модернізація освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави. Педагогічка і психологія професійної освіти. - 2003. - №1. - С .9 -14

Ничкало Н.Г. Професійно - технічній освіті - державну політику та науково-методичне забезпечення. Нові технології навчання: Наук. метод. зб. вип. 15 - К.: УСДО, 1995. - С.9-18

Професійна освіта: Словник: Навчальний посібник. Уклад. С.У. Гончаренко та ін.; за редакцією Н.Г, Ничкало. - К.: Вища школа., 2000. - 380 с.

Солдатенков М.М. Проблеми розвитку неперервної професійної освіти. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія /За ред. Зязюше/. - Київ: Видавництво “Віпол”, 2000. - С. 228-247 .

Downloads

Опубліковано

25-12-2003

Як цитувати

Мовчан V. (2003). НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Educational Dimension, 6, 19–21. https://doi.org/10.31812/educdim.5195

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта як чинник соціалізації особистості