METHODOLOGY FOR SELECTION OF TEST SUBJECTS TASKS IN THE IMPLEMENTATION OF THE PRINCIPLE PEDAGOGICAL COOPERATION

Authors

  • N.V. Zhylenko

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5345

Abstract

No abstract.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 61

References

Амонашвили Ш.А. Воспитательная и образовательная функция оценки учения школьников. М.: Педагогика, 1982.

Ефремова Н.Ф. Современные тестовые технологии в образовании. Учеб. пособие.- М: Логос, 2003.

Челышкова М.Б. Адаптивное тестирование в образовании (теория, методология, технология). - М.: ИЦПКПС, 2001.

Челышкова М.Б., Звонников В.И., Татур А.О. Основные направления модернизации системы контроля и оценки качества учебных достижений учащихся // Квалиметрия человека и образования: методология и практика: Тез. докл. X симп. - М.: ИЦПКПС, 2002.-Ч.З.

Rasch, G, Probabilistic Models for Some Intelligence and Attainment Tests //With a Foreword and Afterworld by B. D. Wright.- Chicago: The Univ. Press, 1968.

Published

24-05-2022

How to Cite

Zhylenko, N. (2022). METHODOLOGY FOR SELECTION OF TEST SUBJECTS TASKS IN THE IMPLEMENTATION OF THE PRINCIPLE PEDAGOGICAL COOPERATION. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 9, 204–207. https://doi.org/10.31812/educdim.5345

Issue

Section

Articles