PSYCHOLOGICAL FEATURES OF PERCEPTION OF CREATIVE ADVERTISING

Authors

  • O.Yu. Vodopyanova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5406

Abstract

In the article the psychological features ofperception o f Creative advertising and primary factors o f Creative advertising as Creative process are uncovered.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 98

References

Амосов И. М. и др. Моделирование творческой личности. - М., 1979.

Библер В. С. Мышление как творчество. - С.-П., 1999.

Демидов В. Е. Сущность рекламы и психология ес восприятия. М., 1984.

Картер Г. Эффективная реклама. - М., 1991.

Лебедев А. Н. Особенности психологического воздействия в российской рекламе.

М., 1995.

Мокшанцев Р. И. Психология рекламы. - Новосибирск, 2000.

Понамарев Я. А. Психология творчества и педагогика. 1976.

Романець В. А. Психологія творчості. Київ, 200І.

Published

27-05-2022

How to Cite

Vodopyanova, O. (2022). PSYCHOLOGICAL FEATURES OF PERCEPTION OF CREATIVE ADVERTISING. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 10, 76–82. https://doi.org/10.31812/educdim.5406