ФІЛОСОФІЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ

Автор(и)

  • L Зязюн

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5413

Анотація

Personality, possibilities of its development, its freedom and inequity are the subject of spiritual, intellectual, moral and esthetic search of home philosophers educationalist and psychologists. The article is devoted to the study of laws of personality development, to its perfectioning taking into account the conceptual philosophical approach to the problem.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 49

Посилання

Библер B.C. От наукоучения - к логике культуры. - М.: 1991.-258с.

Державна програма „Вчитель”. - К., 1998.

Подмазін С.І. Особистісно орієнтована освіта: соціально-філософське дослідження. - Запоріжжя: Просвіта, 2000.

Титаренко Т.М. Життєвий світ особистості у межах і за межами буденності. - К.: Либідь, 2003. - 375 с.

Философия образования: состояние, проблемы, и перспективы (материалы заочного круглого стола) // Вопросы философии, 1995. - № 11. - С. 15.

Философия образования для XXI века. -М., 1991.

Шиллер Ф. Письма об эстетическом воспитании. М., 1935.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Зязюн L. (2004). ФІЛОСОФІЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ. Educational Dimension, 8, 3–12. https://doi.org/10.31812/educdim.5413

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології