ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • А.П. Сманцер

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5421

Анотація

In this article the author examines the most effective pedagogical conditions of Creative self development of a feature specialist at a higher educational establishment.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 62 / PDF downloads: 41

Посилання

Маралов В.Г. Основы самопознания и саморазвития: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений. - М.: Издательский центр «Академия», 2002. - 256 с.

Смайле С. Саморазвитие умственное, нравственное и практическое / Пер. с англ. В. Вольфсон. — Мн: «Ушверсггэцкае», 2000. - 411 с.

Сухомлинский В.А. Воспитание и самовоспитание // Избр произведения: В 5 т. - Киев: 1979 - 1980. - Т. 5: 1980.

Фридман Л.M. Педагогический опыт глазами психолога: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1987.-223 с.

Цукерман Г.А. Психология саморазвития: задачи для подростков и их педагогов. - Рига: ПЦ «Эксперимент», 1995. - 239 с.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Сманцер A. (2004). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ. Educational Dimension, 8, 53–60. https://doi.org/10.31812/educdim.5421

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології