ІНТЕРЕС ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНИЯМ ЯК СКЛАДНА ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕРЕСУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Л.I. Крамаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5445

Анотація

У статті зацікавленість науково-педагогічними знаннями розглядається як об'єкт професійного інтересу,
характеризуються його основні властивості та роль у професійному становленні майбутнього вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 47

Посилання

Акофф Р.,Эмери Ф. О целеустремленных системах. - М., 1974.

Афанасьев В.В., Пидкасистый П.И. Управленческая проблема как объект педагогического исследования. - Педагогика. - №5.

Афанасьев В.Г. Научное управление обществом: опыт системного исследования. - М., 1973.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. - М.: Учпедгиз, 1946.

Жариков Е.С. О действиях составляющих постановку научной проблемы. - Философские науки. - №1.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Крамаренко L. (2004). ІНТЕРЕС ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНИЯМ ЯК СКЛАДНА ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕРЕСУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Educational Dimension, 8, 148–155. https://doi.org/10.31812/educdim.5445

Номер

Розділ

Підготовка майбутніх педагогів у системі особистісно-орієнтованого навчання