ЕЛЕКТРОННІ ПРИСТРОЇ ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Т.Й. Рейзенкінд
  • Д.A. Девякович

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5454

Анотація

In the article ways of stimulation of pedagogical situations are considered based on strategy of  individuality developing training with application of computer technologies. Authors describe variants of the organization tasked with the approach in vocational training the teacher of music. Efficiency of use of electronic devices as toolkit of the organization of a individuality-guided situation in formation of such parameters of  the person o f the teacher as ability to self actualization, a selfestimation, to project new creative tasks comes to light.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 44

Посилання

Кондрашова Л. В. Процесс обучения в высшей школе: учебное пособие. - Кривой Рог: КГПУ, 2000. - 171 с.

Освітні технології: Навч.-метод. посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; за заг. ред. О.М. Пєхоти. - К.: А.С.К., 2001. - 256 с.

Хрестоматия по общей психологи. Психология мышления / Под ред. Ю.Б. Гиппенрейтер, В.В. Петухова. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1981. - 391с.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Рейзенкінд T., & Девякович D. (2004). ЕЛЕКТРОННІ ПРИСТРОЇ ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Educational Dimension, 8, 205–212. https://doi.org/10.31812/educdim.5454

Номер

Розділ

Підготовка майбутніх педагогів у системі особистісно-орієнтованого навчання

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають