ПИТАННЯ ВИКОНАВСЬКОГО АНАЛІЗУ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ НА УРОКАХ МУЗИКИ В ШКОЛІ

Автор(и)

  • Г.М. Мартьянова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5467

Анотація

In the article are considered problems of tasking the approach in conditions of realization of strategy individually focused training. The given approach promotes the formation of such qualities of the person, as possession of original receptions of interpretation of a piece of music, reflections, and receptions of universal thinking.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 39

Посилання

Бех І.Д. Гуманістична педагогіка як нова інноваційна парадигма // Науковий вісник Миколаївського державного педуніверситету. Педагогічні науки. Збірник наукових праць. - Миколаїв, 2001. - Вип. 4. - С . 22-28.

Бех І. Особистісно-орієнтоване виховання: шляхи реалізації. Закінчення // Рідна школа. - 2000. ~ № 10. - С.10-14.

Бех І. Образ “Я” як мета формування і розвитку особистості // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2 - С. 30-40.

Ражников В.Г. Динамика художественного сознания в музикальном обучении: Дис. д-ра психол. наук: Форма научного доклада. - М., 1993. - 70 с.

Ражников В.Г. Диалог о музикальной педагогике. - М.; Цапи, 1994. - 139 с.

Рейзенкинд Т.И. Взаимодействие искусств в подготовке педагогических кадров к художественнопросветительской деятельности: Автореф. доктора пед. наук. - М., 1998. - 51 с.

Рейзенкінд Т. Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагогів до художньо-просвітницької діяльності // Рідна школа. - 1999. - №12. - С. 48-49.

Сова М. Онтологічна рефлексія в процесі пізнання художньої культури // Рідна школа. - 2003. - №4. - С.13-14.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Мартьянова H. (2004). ПИТАННЯ ВИКОНАВСЬКОГО АНАЛІЗУ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ НА УРОКАХ МУЗИКИ В ШКОЛІ. Educational Dimension, 8, 273–281. https://doi.org/10.31812/educdim.5467

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи