ОСОБЛИВОСТІ ПАРАДИГМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ОСНОВ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • І.Г. Сафонова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5469

Анотація

In the article the author describes meanings of humanization, humanization of education, humane paradigm, the ways of spiritual formation of a personality.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 46

Посилання

Бодалев A.A. О психологических основах воспитания личности // Вопросы психологи.- 1986.-№1.-С.19-27.

Вишенський Омелян. Сучасне українське виховання. Світоглядні виміри: Людина і віра. - Львів, 1999. - С. 18,22.

Иващенко A.B. Идейно-нравственное воспитание старших школьников: Книга для учителя.,2-е изд.-М., 1987.-208 с.

Лузина Л.М. Лекции по теории воспитания.- Псков, 1995.-С.70-218.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Сафонова I. (2004). ОСОБЛИВОСТІ ПАРАДИГМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ОСНОВ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 8, 285–290. https://doi.org/10.31812/educdim.5469

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи