ОСОБЛИВОСТІ ПАРАДИГМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ОСНОВ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5469Анотація
In the article the author describes meanings of humanization, humanization of education, humane paradigm, the ways of spiritual formation of a personality.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 83
/ PDF downloads: 46
Посилання
Бодалев A.A. О психологических основах воспитания личности // Вопросы психологи.- 1986.-№1.-С.19-27.
Вишенський Омелян. Сучасне українське виховання. Світоглядні виміри: Людина і віра. - Львів, 1999. - С. 18,22.
Иващенко A.B. Идейно-нравственное воспитание старших школьников: Книга для учителя.,2-е изд.-М., 1987.-208 с.
Лузина Л.М. Лекции по теории воспитания.- Псков, 1995.-С.70-218.
Downloads
Опубліковано
05-09-2004
Як цитувати
Сафонова I. (2004). ОСОБЛИВОСТІ ПАРАДИГМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ОСНОВ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 8, 285–290. https://doi.org/10.31812/educdim.5469
Номер
Розділ
Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 I.H. Safonova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.