ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ ТА УМОВИ Й СПОСОБИ СТВОРЕННЯ її НА УРОКАХ МОВИ В 2-3 КЛАСАХ

Автор(и)

  • I.A. Кравцова
  • Л.Р. Шпачук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5473

Анотація

The article is devoted to the using of problem tasks at the lessons of Ukrainian (native) language in the second and third forms as effective method of development of junior pupils cognition.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 116 / PDF downloads: 42

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Кравцова I., & Шпачук L. (2004). ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ ТА УМОВИ Й СПОСОБИ СТВОРЕННЯ її НА УРОКАХ МОВИ В 2-3 КЛАСАХ. Educational Dimension, 8, 311–316. https://doi.org/10.31812/educdim.5473

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>