ACTIVATION OF COGNITIVE ACTIVITY OF STUDENTS MEANS OF IMITATION-GAME LEARNING

Authors

  • O.V. Kovshar

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5475

Abstract

In the article the author defermines the role of imitative and educafion with playind in activisation of studyind pupils' activity at classes, dives the examples of pedagogical dames and describes one of them - brain storm.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 120 / PDF downloads: 74

References

Артеменкова Л. Щоб дитина хотіла і вміла вчитися Дошкільне виховання. - 2000 - №5 - С.67

Бабанский Ю.К. Методы обучения в современной общеобразовательной школе. — М.: Просвещение, 1985. — 208с.

Гин А. Приемы педагогической техники: Пособие для учителя. М.: Вита, - 2002. - 250 с.

Концепція 12-річної загальної середньої освіти // Освіта України. - 16 вересня 2000.

Педагогіка / За редакцією Ю.К.Бабанського. - С. 120

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. - К.: Генеза, 1999. - 368 с.

Ягупов В.В. Педагогіка. - К.: Либідь, 2003 - 560 с.

Эльконин Д.Б. Психология игры. - 2-е изд. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. - 360 с.

Published

05-09-2004

How to Cite

Kovshar, O. (2004). ACTIVATION OF COGNITIVE ACTIVITY OF STUDENTS MEANS OF IMITATION-GAME LEARNING. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 8, 321–327. https://doi.org/10.31812/educdim.5475

Issue

Section

Theory and practice of multicultural education in a modern school