НЕСТАНДАРТНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ УЧІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • З.В. Друзь
  • Б.Г. Друзь

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5480

Анотація

The peculiarity of using the utraditional tasks to activate junior pupils studying in innovation teaching technology are examined in the article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 45

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Друзь Z., & Друзь B. (2004). НЕСТАНДАРТНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ УЧІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Educational Dimension, 8, 339–341. https://doi.org/10.31812/educdim.5480

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи