ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Г.М. Педосюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5498

Анотація

The article deals with the possibilities of educational dialogue while learning the English Language by senior pupils. Special attention is paid to the usage of the educational dialogue during the lessons in home reading.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 39

Посилання

Абасов 3. Диалог в учебном процессе // Народное образование. - 1993. - №9-10. - С.43-45

Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. - М.: Искусство, 1979.-424 с.

Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. М.: Прометей, 1990. - 160 с.

Курганов С.Ю. Психологические проблемы учебного диалога // Вопросы психологии. - 1988. - №2. - С.87-96

Мудрик А.В. Современный старшеклассник: проблемы самоопределения. - М.: Знание, 1977. - 64 с.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Педосюк H. (2004). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Educational Dimension, 8, 447–455. https://doi.org/10.31812/educdim.5498

Номер

Розділ

Врахування розвитку особистості у викладанні навчальних дисциплін