PEDAGOGICAL CONDITIONS OF INDIVIDUALIZATIONS PROFESSIONALLY ORIENTED TRAINING FOREIGN LANGUAGES OF NON-LANGUAGE STUDENTS SPECIALTIES IN HIGHER PEDAGOGICAL INSTITUTIONS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5538Abstract
The article deals with the pedagogocal condition of individualization o f the professional oriented training o f students of non-inguistic specialities at higher educational establishments. The possibility of every student’s effective training has been given.
Downloads
Metrics
References
Бочан І. Впровадження самостійної індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно
орієнтованої системи навчання // Нові технології навчання: К, 2003. - Вип.34. - С.307 -311 .
Емельянова Ю. Формирование навыков самоорганизации у студентов средствами инновационных технологий // Педагогика вищої та серед, шк. - 2004. - Вип.9. - С. 68-73.
Жовтан Л. Організація контролю навчальної діяльності учнів і студентів як умова індивідуалізації навчання // Нові технології навчання: К, 2003. - Вип.35 - С.45-54.
Подласий И.П. Педагогика:Учеб. для студентов высших пед. учеб.заведений. - М.: Просвещение: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1996. - 432 с.
Ганський С. Інтеграція індивідуальної роботи з іншими формами навчальної діяльності // Рідна школа, 2002. - №1. - - 8-10.
Серебрянская О.Д. Познавательная самостоятельность будущего учителя как фактор его профессионального саморазвития в вузе // Славянская педагогическая культура, 2004. - №3. - С .127-130.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2005 S.O. Melikova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.