SELF-MANAGEMENT AS A MEANS OF PROFESSIONAL PERSONALITY DEVELOPMENT OF FUTURE TEACHERS

Authors

  • N.Yu. Dudnik

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5540

Abstract

In this article is spoken about necessity of formation of  students skills to self-management fo r their professional development in the pedagogical sphere.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 70

References

Завадський Й.С. Менеджмент: Management. - Т.1.- К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997.- 543 с.

Зайверт JT. Ваше время - в ваших руках: Пер. с нем. - М.: Экономика, 1991.

Кондрашова Jl.В. Формування професійного „я” майбутніх педагогів засобами особистісно-зорієнтованого навчання в практиці вищої школи// Педагогіка вищої та середньої школи. - Кривий Ріг, 2000, - Вип2. - С.З - 13.

Крыжко В.В., Павлютенков Е.М. Психология в практике менеджера образования. - СПб.: КАРО, 2002. - 304с.

§ Латыпова М. Школьный менеджмент: модное слово или путь к совершенствованию?//Народное образование.- 2000. - №1. - С. 76-83.

Лукашевич М.П. Теорія і практика самоменеджменту: Навч. посібник. - К.:МАУП,1999. - 360 с.

Оглоблин В. Персональный менеджмент - основа успешной карьеры//Управление персоналом. - 2004- №14.

Основи економічної теорії: Посібник для студентів вищих навчальних закладів /В.О.Рибалкін, М.О.Хмелевський, Г.І. Віденко та ін. - К.: Видавничий центр „Академія”, 2002. - 352 с.

ІІІтельмах Г.Б., Поліщук О.Б. Принцип гуманізації та психологізації педагогічного менеджменту як основа реалізації особистісно-орієнтованого навчання під час

процесу професійної перепідготовки педагогічних кадрів // Педагогіка вищої та середньої школи. - Кривий Ріг, 2004, Вип. 7. - С.92-96.

Published

24-05-2022

How to Cite

Dudnik, N. (2022). SELF-MANAGEMENT AS A MEANS OF PROFESSIONAL PERSONALITY DEVELOPMENT OF FUTURE TEACHERS. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 11, 250–258. https://doi.org/10.31812/educdim.5540

Issue

Section

Problems of modernization of education in the practice of higher education