ORGANIZATION OF SELF-EDUCATION OF THE FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS AS CURRENT PEDAGOGICAL PROBLEM

Authors

  • N.O. Skrylnyk

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5541

Abstract

The article is dedicated to the problem of s e lf education organization in a future teacher of foreign language as an important index o f pedagogical technique and skill as well as means of a specialist ’s qualification improvement.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 36

References

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы. - М.: Высшая школа, 1980.-368 с.

Буряк В.К. Самостоятельная работа учащихся: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1984. - 64 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4654

I Гончаренко С. Український педагогічний словник. - К.: Либідь. — 1997. — 373 с.

I Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психология высшей школы. Минск, 1981.

Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. - М.: Русский язык, 1989. - 219 с.

Левина М.М. Технологии профессионального педагогического образования. М.: Изд. центр «Академия», 2001. - 270 с.

Published

24-05-2022

How to Cite

Skrylnyk, N. (2022). ORGANIZATION OF SELF-EDUCATION OF THE FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS AS CURRENT PEDAGOGICAL PROBLEM. Educational Dimension, 11, 258–263. https://doi.org/10.31812/educdim.5541

Issue

Section

Problems of modernization of education in the practice of higher education