THE PROBLEM OF INSTITUTIONALIZATION COURSES ON TENDER ISSUES IN PRACTICE HIGH SCHOOL

Authors

  • Т.О Doronina

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5659

Abstract

The article is devoted to the problem ofproviding of gender awareness into the practice of higher school The author underlines the importance of interdisciplinary specificity of gender component. He characterizes the factors, which influence on the contemporary situation of the problem of higher school in Ukraine.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 77

References

Кобелянська Л. Розвиток тендерної освіти в Україні в контексті сучасних соціально-політичних перетворень // Гендер: реалії та перспективи в українському суспільстві: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м.Київ, 1 1 -1 3 грудня 2003 р.).- К.: ПЦ «Фоліант», 2003

Сластенин В.А., Каширин В.П. Психология и педагогика. - М.: Академия, 2001

Published

01-04-2004

How to Cite

Doronina Т. (2004). THE PROBLEM OF INSTITUTIONALIZATION COURSES ON TENDER ISSUES IN PRACTICE HIGH SCHOOL. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 7, 246–254. https://doi.org/10.31812/educdim.5659

Issue

Section

Articles