РЕФЛЕКСИВНІ УМІННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • С.П. Білоконний

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5672

Анотація

In the article the essential of the specialists training modernization in the conditions of the contemporary university is substantiated. The meaning of the concept “reflective skills ” as an important factor in the student”s training to their further professional activity in defened.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 57

Посилання

Гапоненко Я. Розвиток рефлексії як психологічного механізму корекції професійної поведінки у педагогічному

спілкуванні // Рідна школа. - 2002. - №4. - С .14-18.

Кондрашова JI.B. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. - Москва: Прометей, 1990. — 158 с.

Сисоєва С.О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня. - К.: Каравела, 1996. - 406 с.

Сластенин В.О. и др. Педагогіка. - М.: Высшая школа, 1977. - 368 с.

Сластенин В. А. Формирование социально-активной личности учителя // Советская педагогика. - 1981. - №1. - С. 76-84.

Шерайзина P.M., Маран А.Е. Педагогический анализ и экспертиза инновационной деятельности учителя. - Новгород: Лада, 1994. - 58 с.

Downloads

Опубліковано

14-06-2006

Як цитувати

Білоконний S. (2006). РЕФЛЕКСИВНІ УМІННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ. Educational Dimension, 14, 35–38. https://doi.org/10.31812/educdim.5672

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають